www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: sten_morten på Fr.,25,Mars,2011,22,39

Tittel: Hevesett er feigt
Skrevet av: sten_mortenFr.,25,Mars,2011,22,39
(http://ralfbecker.com/storage/post-images/2010-09/jeep_hot_rod_front.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1285055915138)

(http://ralfbecker.com/storage/post-images/2010-09/img_0751.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1285055949131)

Tittel: Re: Hevesett er feigt
Skrevet av: Stein-KFr.,25,Mars,2011,23,10
Må faktisk innrømme at jeg synes den var kul!

Utrolig morsomt at noen strekkern så lang i motsatt retning av "normalt".
Tittel: Re: Hevesett er feigt
Skrevet av: HolmisFr.,25,Mars,2011,23,22
Hvis man først skal ha rod så er jo dette den ultimate rodden for en Jeep entusiast   ;D

Dritkul!!
Tittel: Re: Hevesett er feigt
Skrevet av: Dr.PlumboLø.,26,Mars,2011,01,58
Tøffe detaljer! Er det en kombinert overliggende rattstamme med speil??   ::)


 
Tittel: Re: Hevesett er feigt
Skrevet av: RonnyMa.,28,Mars,2011,14,13
Kan ikke bli bedre enn dette :-) Tommel opp :-)
Tittel: Re: Hevesett er feigt
Skrevet av: Tom-GMa.,28,Mars,2011,20,57
Helt sjef! 8)
Tittel: Re: Hevesett er feigt
Skrevet av: xjrebelMa.,28,Mars,2011,22,50
godværsvogn 8)
Tittel: Re: Hevesett er feigt
Skrevet av: Dr.PlumboMa.,28,Mars,2011,22,56

Det geniale med den er at hvis BT mot formodning klager på SENKING av Jeep så er det bare å legge ned frontruta og snu bilen på hodet for litt nødvendig bakkeklaring...  ;D

 
Tittel: Re: Hevesett er feigt
Skrevet av: JeepFr., 8,April,2011,07,43
Det står mer om den her.....

http://www.jpmagazine.com/featuredvehicles/154_1103_atypical_rod_1945_jeep_cj2a/index.html
Tittel: Re: Hevesett er feigt
Skrevet av: Dr.PlumboMa.,11,April,2011,00,48

hehe  ;D

(http://image.jpmagazine.com/f/31805542/154_1103_12_o+154_1103_atypical_rod_1945_jeep_cj2a+overflow_canteen.jpg)
Tittel: Re: Hevesett er feigt
Skrevet av: CJ-7To.,28,April,2011,15,05
Denne er Å feit...
Roadmonster:
http://roadmonster.org/2010/03/24/willys-jeep-hot-rod/

(http://roadmonster.org/wp-content/uploads/2010/03/jeep-1-modded.jpg)


Et par lave til...

(http://image.jpmagazine.com/f/editorials/sloppy-seconds-jeep-hot-rod/29958595/sloppy-seconds.jpg)

(http://image.fourwheeler.com/f/editorials/off-road-expo-2009/31054932/john-cappa-showed-off-his-sweet-jeep-hot-rod-in-fron-of-the-source-int.jpg)

(http://farm3.static.flickr.com/2752/4080990831_d503998452.jpg)

(http://image.streetrodderweb.com/f/27029789+w750+st0/1004sr_34_o+goodguys_17th_lone_star_nationals+46_jeep_cj_2a.jpg)

I bruk...
(https://lh3.googleusercontent.com/-lOnD6lz8t7w/TXBpB8U_WHI/AAAAAAAAAeY/twCGcbSEezw/s400/War+Jeep+So+Hot+Rod.jpg)
Tittel: Re: Hevesett er feigt
Skrevet av: simonTo.,28,April,2011,17,47
Jeg ser det er åpen diff.

(http://image.jpmagazine.com/f/editorials/sloppy-seconds-jeep-hot-rod/29958595/sloppy-seconds.jpg)
Tittel: Re: Hevesett er feigt
Skrevet av: Dr.PlumboTo.,28,April,2011,23,40

Må si jeg likte dette svigermorsetet  ;D

(http://roadmonster.org/wp-content/uploads/2010/03/jeep-3-modded.jpg)
Tittel: Re: Hevesett er feigt
Skrevet av: yeyeyeFr.,29,April,2011,12,27
Og det er vel dette som er stiv aksling ;D ;D, rett i ramma :o

AR