www.jeepclubnorway.no
Generell kategori => Generelt => Emne startet av: bjoernly på Ti.,22,Mars,2011,09,28
-
Hei
Er det noen som vet hvordan man får programmert radioen til å ha f.eks P3 på knapp 3 på radioen? Eller hvor man kan laste ned bruksanvisning?
Har en 6-cd (forsøkt vedlagt bilde...) med buede kanter som passer fint i min Cherokee 2002, men jeg har ikke bruksanvisning som forklarer hvordan man stiller inn forhåndsvalgte kanaler.
Og så er den visst amerikans, så det er en del frekvenser den nekter å finne :(
Går det an å fikse dette?
-
Vanlig problemer med amerikanske radioer at de ikke tar alle desimalen i frekvensene. ¨
Programering gjør du enkelt:
Tune inn den kanalen du skal lagre og hold så ønsket knapp ( for eksempel 3) i 2-3 sekunder. Du vil set lite blink i displayet og vips.. kanalen er lagret på denne knappen.
Sån skal det hvertfall være. Lykke till!