www.jeepclubnorway.no
Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Kristian på Ma.,14,Mars,2011,07,43
-
For 2 år siden var målt avgass 1,00 og nå er målt avgass 0,02. Er det noen som kan forklare meg hva dette kan være. Dette er en 1995 4.0 HO yj.
Kan dette ha noe med at jeg synes bilen er litt uvanelig tørst for tiden?
Fikk igjen bare 0`er på EU ;D