www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Holmis på On., 9,Mars,2011,23,48

Tittel: JCN Medlemskontigent 2011
Skrevet av: HolmisOn., 9,Mars,2011,23,48
Hei.

Det er nå blitt nytt Jeep år, med det også tid for medlemskontigenten i Jeep Club Norway.
Vi sender nå ut en påminnelse om medlemskontigenten for 2011.

Det sendt ut e-post alle vi har registrert i vårt register, som ikke har betalt medlemskontigenten
for 2011 , pr  9.mars 2011.
Har du ikke betalt og ikke mottatt mail ?  Da har vi høyst sannsynerlig feil e-post adr registrert på deg!

Vi håper du fortsatt ønsker å støtte klubben !
________________________________________________________________________________
Medlemskapet i Jeep Club Norway ligger for tiden på kr.350,- pr år.
For å aktivisere ditt medlemskap for 2011 betaler du inn kontigenten til følgende konto:  9522.05.28058
Merk betalingen med navn og medlemsnummer .  
Dette er veldig viktig hvis det en annen enn deg som betaler inn medlemskontigenten.
________________________________________________________________________________


Har du endret adresse, telefon eller e-post?  
Hjelp oss å holde medlemslistene våre asjour. Har du endringer er vi takknemmelig for beskjed om dette.

Ikke mottatt innbetaling av kontigent for 2011 tidligere ?
Send oss oppdatert navn, adresse, telefon og e-post

Send en e-post til : innmelding@jeepclubnorway.no


Takk !


Mvh
Asle Holmbakken
Medlemsansvarlig Jeep Club Norway
innmelding@jeepclubnorway.no