www.jeepclubnorway.no
Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Knunor på Ma.,28,Februar,2011,00,21
Tittel:
Kjørelengde...
Skrevet av:
Knunor
på
Ma.,28,Februar,2011,00,21
Er det mange her som har Jeeper med høy km stand?
Lurer spesiellt på om det er noen som har biler med 2.5 TD motor med mange km bak seg.