www.jeepclubnorway.no
Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: Madbutcher på Ma.,21,Februar,2011,20,08
-
http://www.blocket.se/alvsborg/Jeep_Commando_1973_32193839.htm?ca=16&w=1
Disse finnes det vel ikke mange av
-
Jeg synes den er skikkelig kul!! Her er det jo bare og ta av hardtoppen og sette på hjul :)
(http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_35/28480000-28489999/640x480/28480766.jpg)
Personlig synes jeg fronten denne modellen har, er tøffere enn den andre jeepster fronten. Mange bytter til grill, skjermer og panser fra CJ 5/eller 7. De passer rett på denne jeepen.