www.jeepclubnorway.no
Generell kategori => Generelt => Emne startet av: CJ-7 på Ti.,15,Februar,2011,21,34
-
Stjålet!
Stjålet! Grand Cherokee ZJ. Mørk sølvgrå. 1998
DJ40886
CBM klistremerke bak.
Stjålet fra Østerås T-banest.
Kontakt Nils eller Politi
909 37307
-
Ca. Denne farge:
(http://img3cdn.adoosimg.com/4f168ae3603007df64ee3c72a584f346-1-3.jpg)
-
Håper den dukker opp igjen Nils, er noe dritt å bli frastjålet sin bil, har opplevd det samme. >:( >:( >:(
-
Hvis du skulle få tak i tyven før politiet kan du bare ta kontakt.
Jeg kan bli med og demontere tyven.
-
Tidspunkt Bomstasjon Bilnr Registrert Pris
16.02.2011 09:30 Europaveien DJ40886 16.02.2011 20,80
Kjeltringen ble registrert gjennom bommen i går!
-
Veit du noe om retning? Skal følge med i Drammen-Eiker-Kongsbergområdet når jeg er ute å kjører!
-
Frekke som Flatlusa, håper for din del at den ikke er på vei ut av landet !
Jeeppo.
-
Hørte på radioen at en Jeep Cherokee ble brukt i sjokkbrekk mot Elkjøp i Oslo i natt.
Har du hørt noe Nils?
-
Bilen er fortsatt "borte" men kjeltringen liker tydeligvis å kjøre Jeep:
Siste døgns passeringer i bommringen:
17.02.2011 23:26 Europaveien DJ40886
17.02.2011 22:24 Lambertseterveien DJ40886
17.02.2011 22:05 Store ringvei DJ40886
17.02.2011 21:56 Griniveien DJ40886
17.02.2011 09:21 Pårampe Granfoss fra E18 DJ40886
17.02.2011 03:54 Griniveien DJ40886
16.02.2011 09:30 Europaveien DJ40886
>:( >:( >:(
-
Hørte på radioen at en Jeep Cherokee ble brukt i sjokkbrekk mot Elkjøp i Oslo i natt.
Har du hørt noe Nils?
hmm... kanskje denne...:
http://www.p4.no/story.aspx?id=397647
-
Fikk hyggelig beskjed fra Politiet i dag. Bilen er funnet og kjeltringen er tatt.
Bilen får jeg ikke hentet ut før mandag, får håpe den ikke ser for jævlig ut.
Politet kunne desverre ikke gi meg flere opplysninger ang. saken.
Det uansett en god følelse at bilen er funnet.
;D ;D
-
Flott å høre!
Får håpe dem har tatt vare på den å ikke ødelagt mer en "nødvendig"
-
Det var godt å høre Nils, håper at den er like hel..
-
God læsing, at jeepen har blitt funnet. :)