www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: CJ-7 på Ti.,15,Februar,2011,21,34

Tittel: Stjålet! Grand Cherokee ZJ. Mørk sølvgrå. 1998
Skrevet av: CJ-7Ti.,15,Februar,2011,21,34
Stjålet!
Stjålet! Grand Cherokee ZJ. Mørk sølvgrå. 1998
DJ40886

CBM klistremerke bak.

Stjålet fra Østerås T-banest.

Kontakt Nils eller Politi
909 37307
Tittel: Re: Stjålet! Grand Cherokee ZJ. Mørk sølvgrå. 1998
Skrevet av: CJ-7Ti.,15,Februar,2011,22,21
Ca. Denne farge:

(http://img3cdn.adoosimg.com/4f168ae3603007df64ee3c72a584f346-1-3.jpg)
Tittel: Re: Stjålet! Grand Cherokee ZJ. Mørk sølvgrå. 1998
Skrevet av: 77 golden eagleOn.,16,Februar,2011,20,14
Håper den dukker opp igjen Nils, er noe dritt å bli frastjålet sin bil, har opplevd det samme. >:( >:( >:(
Tittel: Re: Stjålet! Grand Cherokee ZJ. Mørk sølvgrå. 1998
Skrevet av: JeepTo.,17,Februar,2011,07,13
Hvis du skulle få tak i tyven før politiet kan du bare ta kontakt.
Jeg kan bli med og demontere tyven.
Tittel: Re: Stjålet! Grand Cherokee ZJ. Mørk sølvgrå. 1998
Skrevet av: KvalenTo.,17,Februar,2011,08,36


Tidspunkt    Bomstasjon    Bilnr    Registrert    Pris
16.02.2011 09:30    Europaveien    DJ40886    16.02.2011    20,80


Kjeltringen ble registrert gjennom bommen i går!
Tittel: Re: Stjålet! Grand Cherokee ZJ. Mørk sølvgrå. 1998
Skrevet av: MussaTo.,17,Februar,2011,13,52
Veit du noe om retning? Skal følge med i Drammen-Eiker-Kongsbergområdet når jeg er ute å kjører!
Tittel: Re: Stjålet! Grand Cherokee ZJ. Mørk sølvgrå. 1998
Skrevet av: jeeppoTo.,17,Februar,2011,14,41
Frekke som Flatlusa, håper for din del at den ikke er på vei ut av landet !
Jeeppo.
Tittel: Re: Stjålet! Grand Cherokee ZJ. Mørk sølvgrå. 1998
Skrevet av: HalvardFr.,18,Februar,2011,07,55
Hørte på radioen at en Jeep Cherokee ble brukt i sjokkbrekk mot Elkjøp i Oslo i natt.
Har du hørt noe Nils?
Tittel: Re: Stjålet! Grand Cherokee ZJ. Mørk sølvgrå. 1998
Skrevet av: KvalenFr.,18,Februar,2011,08,24
  Bilen er fortsatt "borte" men kjeltringen liker tydeligvis å kjøre Jeep:        

Siste døgns passeringer i bommringen:

   17.02.2011 23:26    Europaveien    DJ40886        
   17.02.2011 22:24    Lambertseterveien    DJ40886        
   17.02.2011 22:05    Store ringvei    DJ40886             
   17.02.2011 21:56    Griniveien    DJ40886        
   17.02.2011 09:21    Pårampe Granfoss fra E18    DJ40886    
   17.02.2011 03:54    Griniveien    DJ40886        
   16.02.2011 09:30    Europaveien    DJ40886    

 >:( >:( >:(
Tittel: Re: Stjålet! Grand Cherokee ZJ. Mørk sølvgrå. 1998
Skrevet av: CJ-7Fr.,18,Februar,2011,09,10
Hørte på radioen at en Jeep Cherokee ble brukt i sjokkbrekk mot Elkjøp i Oslo i natt.
Har du hørt noe Nils?

hmm... kanskje denne...:

http://www.p4.no/story.aspx?id=397647

Tittel: Re: Stjålet! Grand Cherokee ZJ. Mørk sølvgrå. 1998
Skrevet av: KvalenSø.,20,Februar,2011,18,25
Fikk hyggelig beskjed fra Politiet i dag. Bilen er funnet og kjeltringen er tatt.
Bilen får jeg ikke hentet ut før mandag, får håpe den ikke ser for jævlig ut.
Politet kunne desverre ikke gi meg flere opplysninger ang. saken.

Det uansett en god følelse at bilen er funnet.
 ;D ;D
Tittel: Re: Stjålet! Grand Cherokee ZJ. Mørk sølvgrå. 1998
Skrevet av: MadbutcherSø.,20,Februar,2011,19,18
Flott å høre!

Får håpe dem har tatt vare på den å ikke ødelagt mer en "nødvendig"
Tittel: Re: Stjålet! Grand Cherokee ZJ. Mørk sølvgrå. 1998
Skrevet av: 77 golden eagleSø.,20,Februar,2011,20,58
Det var godt å høre Nils, håper at den er like hel..
Tittel: Re: Stjålet! Grand Cherokee ZJ. Mørk sølvgrå. 1998
Skrevet av: CJ-5 PekkaTi.,22,Februar,2011,06,37
God læsing, at jeepen har blitt funnet.  :)