www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: MF på Ti.,15,Februar,2011,21,04

Tittel: Jeep J8
Skrevet av: MFTi.,15,Februar,2011,21,04
http://www.miamijeepdealers.com/2011/02/15/the-first-convoy-of-jeep-j8-personnelcargo-carriers-moving-to-the-united-nations-base-at-les-cayes-haiti-the-jeep-j8-is-a-military-vehicle-based-on-the-wrangler-unlimited-platform/
Tittel: Re: Jeep J8
Skrevet av: Tom-GTi.,15,Februar,2011,21,22
Se her ja, kanskje tida for å søke en FN jobb igjen...
Tittel: Re: Jeep J8
Skrevet av: MFTo.,17,Mars,2011,21,51
http://www.youtube.com/watch?v=6-C2oc8rhHg
Tittel: Re: Jeep J8
Skrevet av: Tom-GFr.,18,Mars,2011,09,00
Glede
Sånn skal Jeep være, bunnsolid bruksbil med klare aner fra opphavet!
Tittel: Re: Jeep J8
Skrevet av: KristianFr.,18,Mars,2011,09,30
Var da voldsome skjermbreddere  :o