www.jeepclubnorway.no
Modeller => TJ => Emne startet av: Nico på Ti.,15,Februar,2011,00,34
-
https://secure.aev-conversions.com/store/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=41003011
-
Er slik de skulle vært i fra fabrikk..... ::)
-
Det går minst 2-3 TJ'er her hjemme med dette kittet.
-
Og den ene bilen kjenner jeg veldig godt til. Bra produkter fra AEV ja :-)
-
Har stor tro på AEV jeg også, hadde felger derifra og de var både bunnsolide og de rundeste offroadhjula jeg har balansert.
Skulle jeg bygge TJ igjen, hadde hifender vært utgangspuntet, det er sikkert.
-
Også lurer vi jo på hvorfor disse gutta (amerikanere) som skal ha så høye biler, og som er livredde for å skjære i dem - plutselig kommer opp med denne fantastiske gode innovative ideen?
Tror jeg vet svaret :-) (de har sett østover i havet)