www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Rune77 på Lø., 5,Februar,2011,11,29

Tittel: Frakt fra statene
Skrevet av: Rune77Lø., 5,Februar,2011,11,29
Har så vidt begynt å sette opp ønskeliste for Wrangleren. Har kommet frem til at jeg trenger ny fanger og denne står høyt på ønskelista.
[url]http://www.quadratec.com/products/12000_1001_07.htm

MEN, noen som har et lite estimat på hva det koster å få den bragt over fjorden? Eller om det er noen her i landet som selger den?
Tittel: Re: Frakt fra statene
Skrevet av: teerexLø., 5,Februar,2011,16,35
Båtfrakt er vel tingen for store deler. Jetcarrier.com er vel gjerne en grei løsning da.
Tittel: Re: Frakt fra statene
Skrevet av: MadbutcherLø., 5,Februar,2011,16,50
Tror jeg betale i underkant av 1000kr for båtfrakt av en rattstamme. brukte jetcaarrier :)
Tittel: Re: Frakt fra statene
Skrevet av: provib@gmail.comLø., 5,Februar,2011,19,09
Hørtes fryktlig dyrt ut. M ha vært ink mva. på varen som de fakturerer samtidig.
Tittel: Re: Frakt fra statene
Skrevet av: MadbutcherLø., 5,Februar,2011,19,19
Hørtes fryktlig dyrt ut. M ha vært ink mva. på varen som de fakturerer samtidig.
ja.. det er med moms å til nærmeste postkontor