www.jeepclubnorway.no
Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Kristian på To., 3,Februar,2011,11,20
-
http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=37148 (http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=37148) Fiat-ledelsen har avslørt at de planlegger en ny SUV som skal selges både som Alfa Romeo og som Jeep. Bilen skal bygges i Torino :-\
-
Hmm er dette hva som skal bli bil? JEEP KAMAL hehe :'(
http://www.bilnorge.no/bildegalleri.php?b=bb_10691.jpeg&aid=20313 (http://www.bilnorge.no/bildegalleri.php?b=bb_10691.jpeg&aid=20313)
-
Det står.....
Jeep-modellen skal erstatte Compass / Patriot
Altså ingen fare for "kjerneproduktene",.....ennå......