www.jeepclubnorway.no
Generell kategori => Generelt => Emne startet av: sten_morten på Sø.,30,Januar,2011,01,42
-
Sette fyr på en Jeep da?? :'(
(http://img651.imageshack.us/img651/6425/egypt9pd.jpg)
-
f..n for en gjeng >:(
-
De politibilen jeg så på bildene i media , viste noen uniformerte politibiler , lignet veldig på wrangler YJ, men det kan jo også være noe lisensbygget av ukjent merke ?
-
Jo, de har tradisjon med å levere Jeep til Egypt.
Jeep Wrangler er i høyeste grad en militær bil i dag, og.
Den militære Wrangleren heter nå, J8 og blir bygget sammen i Cairo.
CJ står vel i utgangspunktet for Civilian Jeep, så derfor går jeg utifra at bare J står for militær Jeep.
www.allpar.com/SUVs/jeep/J8.html