www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: sten_morten på Sø.,30,Januar,2011,01,42

Tittel: Nå har det gått for langt i Egypt!!
Skrevet av: sten_mortenSø.,30,Januar,2011,01,42
Sette fyr på en Jeep da??  :'(

(http://img651.imageshack.us/img651/6425/egypt9pd.jpg)
Tittel: Re: Nå har det gått for langt i Egypt!!
Skrevet av: xjrebelSø.,30,Januar,2011,10,27
f..n for en gjeng >:(
Tittel: Re: Nå har det gått for langt i Egypt!!
Skrevet av: LaredoSø.,30,Januar,2011,23,29
De politibilen jeg så på bildene i media , viste noen uniformerte politibiler , lignet veldig på wrangler YJ, men det kan jo også være noe lisensbygget av ukjent merke ?
Tittel: Re: Nå har det gått for langt i Egypt!!
Skrevet av: KrisMa.,31,Januar,2011,00,07
Jo, de har tradisjon med å levere Jeep til Egypt.

Jeep Wrangler er i høyeste grad en militær bil i dag, og.

Den militære Wrangleren heter nå, J8 og blir bygget sammen i Cairo.
CJ står vel i utgangspunktet for Civilian Jeep, så derfor går jeg utifra at bare J står for militær Jeep.

www.allpar.com/SUVs/jeep/J8.html