www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: C3 på Lø.,22,Januar,2011,18,42

Tittel: Skjer det noe på østlandet i løpet av uke 4?
Skrevet av: C3Lø.,22,Januar,2011,18,42
Jeg er på Østlandet i hele uke 4 og lurer på om det skjer noe i regi av JCN eller annen Off-Road aktivitet mens jeg er her. Har ikke noen av Jeep´ene med, men det ville jo vert artig å møtt noen likevel. Gi meg heads up da!!
Tittel: Re: Skjer det noe på østlandet i løpet av uke 4?
Skrevet av: C3Ma.,24,Januar,2011,17,57
Skjer det ingenting på Østlandet i hele uke 4?