www.jeepclubnorway.no
Generell kategori => Generelt => Emne startet av: C3 på Lø.,22,Januar,2011,18,42
-
Jeg er på Østlandet i hele uke 4 og lurer på om det skjer noe i regi av JCN eller annen Off-Road aktivitet mens jeg er her. Har ikke noen av Jeep´ene med, men det ville jo vert artig å møtt noen likevel. Gi meg heads up da!!
-
Skjer det ingenting på Østlandet i hele uke 4?