www.jeepclubnorway.no

Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: Jeep på Fr.,21,Januar,2011,10,22

Tittel: CJ7 ??????? selges
Skrevet av: JeepFr.,21,Januar,2011,10,22
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26412025

This Jeep started life as a 1977 CJ-7 but was upgraded by prior owner to a 1989 Dash and 4 wheel drive.

Oversatt til Norsk: Dette er vel en Wrangler med CJ front og papirer.
Den har Wrangler bakluke, dører, dashboard og akslinger ser det ut som.
Hvis noen kjøper denne og tror at alt er i orden, tror jeg de vil gå på en smell.
Tittel: Re: CJ7 ??????? selges
Skrevet av: Dr.PlumboFr.,21,Januar,2011,10,42

Ser ut som ramme, drivverk og front er original 7'er. Balje og motor er byttet...
Lukter smell lang vei her ja  :o
Tittel: Re: CJ7 ??????? selges
Skrevet av: MelLø.,22,Januar,2011,11,15
Denne ser ut til å være solgt på eBay i begynnelsen av januar.  Teksten på Finn er er den samme som på eBayannonsen.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/77-CJ-350-v8-Automatic-/160524077348?pt=US_Cars_Trucks&hash=item255ffb0924

Rask leveranse fra USA til Norge dersom den har kommet hit allerede...
Tittel: Re: CJ7 ??????? selges
Skrevet av: Stein-KLø.,22,Januar,2011,15,06
Hmm, Jeg handlet jo akkruat en Ford F-150 fra andre siden av statene for 9000 USD og ferdig fraktet, fortollet og registrert kostet det meg totalt 102.540,- + bensin t/r Biltilsynet da... Og sikkert 10-15 timer arbeid ( telefon, BT. osv )

Så hvis det er noen som har tenkt til å gjøre en kjapp deal for å selge den igjen uten å registrere denne i Norge før salget. Så grenser dette til ren svindel! Blir den godkjent og registrert før salget, så har jo vedkommende tjent litt penger på det og da er det greit. Men jeg antar ( ut i fra mange og lange erfaringer ) at denne aldri vil få norske skilter uten radikale ombygginger......
Tittel: Re: CJ7 ??????? selges
Skrevet av: 77 golden eagleLø.,22,Januar,2011,20,19
Nei denne YJ-7 kan bli vanskelig å få godkjent ja.
Tittel: Re: CJ7 ??????? selges
Skrevet av: kjellhLø.,22,Januar,2011,20,28
Jeg snakket med selger. Den er på vei over dammen med båt nå. Prisen var ferdig registrert og godkjent, med skilter.
Jeg nevte for ham at det kunne vel være vanskelig å få godkjent den med store dekk og de andre tingene.
Skjønte det slik at hvis det ble vanskelig, så sender han den til sverige for salg der.
Kjellh
Tittel: Re: CJ7 ??????? selges
Skrevet av: BengtLø.,22,Januar,2011,23,28
Jeg snakket med selger. Den er på vei over dammen med båt nå. Prisen var ferdig registrert og godkjent, med skilter.
Jeg nevte for ham at det kunne vel være vanskelig å få godkjent den med store dekk og de andre tingene.
Skjønte det slik at hvis det ble vanskelig, så sender han den til sverige for salg der.
Kjellh

Nej-Nej, kom inte hit med den ;D Då är det bara någon stackare som köper den och får problem.
Nog inga problem att regga in den här, men inte till det priset. Max 75000 skr  :-\
Tittel: Re: CJ7 ??????? selges
Skrevet av: Stein-KSø.,23,Januar,2011,06,38
Sitat
Det betyr maks 80% bruksfradrag på en 5,7L motor.
Ingen vits å regne på engang !

Isåfall, så forsvarer det prisen han skal ha for den ferdig regget....

Nå er det mange som ikke var så optimistiske når jeg skulle godkjenne 6" løft og 36" på min TJ, men det gikk det! Dog har tidene forandret seg, spesielt rundt dette, så jeg har ikke troen......
Tittel: Re: CJ7 ??????? selges
Skrevet av: lheSø.,23,Januar,2011,18,52
Det er jo håp i hengande snøre.
Fikk denne godkjent nå, med TUV dokumentasjon på hevesett og Felger fra tyskland.
Måtte og ta utvidet bremsetest og 4 hjuls kontroll i Tyskland før de sa ja.
Forøvrig måtte jeg bytte hengerfeste og ha lyskontroll samt ny forstillings kontroll i Norge før de var fornøyd.
Har og dokumentasjon på at det er lik forraksel som på YJ, TJ o.s.v. samt at det er Dana 44 med skivebremser bak som tåler større hjul.
Dokumentasjonen gjelder kun denne bilen og den er godkjent på egengodkjenning. Kosta masse penger men så langt er vel dette den eneste jeg kjenner til som er godkjent i Norge med 4" heving og 285/75x16
Tittel: Re: CJ7 ??????? selges
Skrevet av: xjrebelSø.,23,Januar,2011,19,09
Gratulerer med godkjenning,tøff bil ;D
Tittel: Re: CJ7 ??????? selges
Skrevet av: sten_mortenSø.,23,Januar,2011,23,36
Gratulerer med vel utført jobb og flott resultat!!
Tittel: Re: CJ7 ??????? selges
Skrevet av: OliverogfarTo., 3,Mars,2011,09,50
Og her er den!!!

http://www.blocket.se/goteborg/JEEP_CJ7_1977_modell_renoverad_32394774.htm?ca=15&w=3
Tittel: Re: CJ7 ??????? selges
Skrevet av: uffeTo., 3,Mars,2011,09,56
Till det nette priset av 170 000 sek !! Den går som smør i solen