www.jeepclubnorway.no
Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Turbo.TJ på Ti., 4,Januar,2011,11,14
-
Da er det begynt å komme en del konvolutter med kallendere i retur. Antar at dette er fordi noen har flyttet, og glemt å melde fra om dette.
Regner med at de fleste som betalte i fjor ønsker å få kallenderen (og ny giro ;)) tilsendt, og få den opp på veggen i stuen ved siden av TV`en eller bildet av svigermor ;D
De av dere som mener heeeelt sikkert at dere skulle hatt kallender i posten, send meg en MAIL eller PM med ditt navn og gjerne din nye adresse slik at vi får ordnet dette til neste år. ;)
Tarje.
-
Noen som har våknet ;D og fått rettet adressen sin, og fått kalender/giro til rette adressen.
Men fremdeles ligger det 14 stk på pulten min og venter på sin eiers vegg.. Gi meg en lyd så fikser jeg kjapt og greit. ;)
-
fremdeles så ligger det kalendere her og ønsker seg en vegg å henge på. 16 stk. :'(
-
Ikke mottatt kalender!
Kim André Dybdahl
Knut Hamsunsvei 51B
2830 Raufoss
Medl.nr:988
-
Ikke mottat kalender!
Knut Nordgaard
Siljanveien 93,
3719 Skien
-
Savner kalenderen min jeg også :'(
Medl nr 36?
Finn Evensen
Rennbergsveien 54
2380 Brumunddal
-
Står i første tråd hva dere skal gjøre hvis kalender er berettiget...