www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Turbo.TJ på Ti., 4,Januar,2011,11,14

Tittel: KALLENDER RETUR...........!!!!!!!
Skrevet av: Turbo.TJTi., 4,Januar,2011,11,14
Da er det begynt å komme en del konvolutter med kallendere i retur. Antar at dette er fordi noen har flyttet, og glemt å melde fra om dette.
Regner med at de fleste som betalte i fjor ønsker å få kallenderen (og ny giro ;)) tilsendt, og få den opp på veggen i stuen ved siden av TV`en eller bildet av svigermor  ;D
De av dere som mener heeeelt sikkert at dere skulle hatt kallender i posten, send meg en MAIL eller PM med  ditt navn og gjerne din nye adresse slik at vi får ordnet dette til neste år. ;)
Tarje.
Tittel: Re: KALLENDER RETUR...........!!!!!!!
Skrevet av: Turbo.TJTo., 6,Januar,2011,12,16
Noen som har våknet ;D og fått rettet adressen sin, og fått kalender/giro til rette adressen.
Men fremdeles ligger det 14 stk på pulten min og venter på sin eiers vegg.. Gi meg en lyd så fikser jeg kjapt og greit. ;)
Tittel: Re: KALLENDER RETUR...........!!!!!!!
Skrevet av: Turbo.TJTi.,11,Januar,2011,17,49
fremdeles  så  ligger  det  kalendere  her  og  ønsker  seg  en  vegg  å  henge  på.  16  stk. :'(
Tittel: Re: KALLENDER RETUR...........!!!!!!!
Skrevet av: TotenjeepTi.,11,Januar,2011,20,40
Ikke mottatt kalender!
Kim André Dybdahl
Knut Hamsunsvei 51B
2830 Raufoss
Medl.nr:988
Tittel: Re: KALLENDER RETUR...........!!!!!!!
Skrevet av: KnunorOn.,12,Januar,2011,12,23
Ikke mottat kalender!

Knut Nordgaard
Siljanveien 93,
3719 Skien
Tittel: Re: KALLENDER RETUR...........!!!!!!!
Skrevet av: finn.noOn.,12,Januar,2011,12,41
Savner kalenderen min jeg også  :'(
Medl nr 36?
Finn Evensen
Rennbergsveien 54
2380 Brumunddal
Tittel: Re: KALLENDER RETUR...........!!!!!!!
Skrevet av: HolmisOn.,12,Januar,2011,14,27
Står i første tråd hva dere skal gjøre hvis kalender er berettiget...