www.jeepclubnorway.no
Modeller => TJ => Emne startet av: dansken på Sø., 2,Januar,2011,18,03
-
Godt nyttår,
Jeg har et problem med Jeepen min, når jeg vrir nøklen skjer der ingen ting, der kommer ingen lyd fra mortoren, lyset i dashboret lyser men det er alt. Det er ikke startmortoren for den starter med hjelp av en skrutrekker, det er dog tungvindt i lengden å starte bilen på den måten :-\ Er der noen der kan ha en ide om hva det kan være som er feil?
Takker for svar
Mvh Dansken
-
innslagsrele. ( dens sunde dingsen som sitter på starten). Eller en sikring. eventuelt et annet rele.
-
Det var teningsbryteren der var gått, ny er bestilit intill da likner jeg en bil tyv hvergang jeg skal starte den 8)
Mvh Dansken
-
samme sak her. Skjer hvert år ved juletider...