www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: dansken på Sø., 2,Januar,2011,18,03

Tittel: Min Jeep vil ikke starte
Skrevet av: danskenSø., 2,Januar,2011,18,03
Godt nyttår,

Jeg har et problem med Jeepen min, når jeg vrir nøklen skjer der ingen ting, der kommer ingen lyd fra mortoren, lyset i dashboret lyser men det er alt. Det er ikke startmortoren for den starter med hjelp av en skrutrekker, det er dog tungvindt i lengden å starte bilen på den måten :-\ Er der noen der kan ha en ide om hva det kan være som er feil?

Takker for svar

Mvh Dansken
Tittel: Re: Min Jeep vil ikke starte
Skrevet av: provib@gmail.comSø., 2,Januar,2011,18,39
innslagsrele. ( dens sunde dingsen som sitter på starten). Eller en sikring. eventuelt et annet rele.
Tittel: Re: Min Jeep vil ikke starte
Skrevet av: danskenMa., 3,Januar,2011,20,39
Det var teningsbryteren der var gått, ny er bestilit intill da likner jeg en bil tyv hvergang jeg skal starte den  8)

Mvh Dansken
Tittel: Re: Min Jeep vil ikke starte
Skrevet av: simonTi., 4,Januar,2011,00,00
samme sak her.   Skjer hvert år ved juletider...