www.jeepclubnorway.no
Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: Skyjacker på Ma.,27,Desember,2010,09,13
-
Er vel en 5 seter, og Norge med sine avgifter får den til å bli i drømmene...710 lapper er litt vel formye.. men fet er den.
(får ikke linket)
-
http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1256658;Modified=1292950740
-
På svenske skilter...