www.jeepclubnorway.no

Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: uffe på Ti., 7,Desember,2010,14,47

Tittel: Denna er ju Rå !!! Jeep 800
Skrevet av: uffeTi., 7,Desember,2010,14,47
http://www.finn.no/finn/mc/atv/viewimage?finnkode=22832733
Tittel: Re: Denna er ju Rå !!! Jeep 800
Skrevet av: CJ-7Ti., 7,Desember,2010,15,00
Har jo egentlig ingen ting med Jeep å gjøre dette da... Kina crap...
Tittel: Re: Denna er ju Rå !!! Jeep 800
Skrevet av: madcap1973On., 8,Desember,2010,07,54
Åh steike!

DET hadde vært morsom pendlerhoj det! Også med 4x4 da! Sikkert dritmorsom på vintern.

Slipper bom, parkering og kan kjøre i kollektivfila - en ren vinn, vinn, vinn-vinn-situasjon spør du meg! Løp å kjøp!!

 :D
Tittel: Re: Denna er ju Rå !!! Jeep 800
Skrevet av: MadbutcherLø.,11,Desember,2010,13,40
Kina crap...
Kina crap kan jo være gøy det også...

Flott sak å pndle til jobb med om sommer'n den saken der da... hehe ;)