www.jeepclubnorway.no
Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: uffe på Ti., 7,Desember,2010,14,47
-
http://www.finn.no/finn/mc/atv/viewimage?finnkode=22832733
-
Har jo egentlig ingen ting med Jeep å gjøre dette da... Kina crap...
-
Åh steike!
DET hadde vært morsom pendlerhoj det! Også med 4x4 da! Sikkert dritmorsom på vintern.
Slipper bom, parkering og kan kjøre i kollektivfila - en ren vinn, vinn, vinn-vinn-situasjon spør du meg! Løp å kjøp!!
:D
-
Kina crap...
Kina crap kan jo være gøy det også...
Flott sak å pndle til jobb med om sommer'n den saken der da... hehe ;)