www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: pern på Lø.,13,November,2010,21,26

Tittel: Artig TJ.
Skrevet av: pernLø.,13,November,2010,21,26
Noen som vet noe mer om denne ?

Kul sak ser ut som C5 understell.

Mvh. Per.
Tittel: Re: Artig TJ.
Skrevet av: provib@gmail.comSø.,14,November,2010,00,01
He he, Ja hvorfoe ikke......

Med skikkelig motor kunne det jo gå som en noe spesiell men artig gatebil:-)   Men må innrømme jeg måtte tenke meg om noen ganger fær jeg skrev dette ja. 

(Vet ikke noe om den)