www.jeepclubnorway.no
Modeller => TJ => Emne startet av: pern på Lø.,13,November,2010,21,26
-
Noen som vet noe mer om denne ?
Kul sak ser ut som C5 understell.
Mvh. Per.
-
He he, Ja hvorfoe ikke......
Med skikkelig motor kunne det jo gå som en noe spesiell men artig gatebil:-) Men må innrømme jeg måtte tenke meg om noen ganger fær jeg skrev dette ja.
(Vet ikke noe om den)