www.jeepclubnorway.no

Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: 77 golden eagle på Ti., 2,November,2010,00,16

Tittel: 2011 JK
Skrevet av: 77 golden eagleTi., 2,November,2010,00,16
Liker det nye interiøret, mere forseggjort :http://cgi.ebay.com/ebaymotors/11-JEEP-WRANGLER-RUBICON-4WD-NEW-FREE-SHIP-AIR-/350408393596?pt=US_Cars_Trucks&hash=item5195f7c37c (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/11-JEEP-WRANGLER-RUBICON-4WD-NEW-FREE-SHIP-AIR-/350408393596?pt=US_Cars_Trucks&hash=item5195f7c37c)
Tittel: Re: 2011 JK
Skrevet av: NeowulfTi., 2,November,2010,00,21
Enig

spessielt likte jeg sveiveruter  ;D seriøst jeg ville heller hatt sveiveruter (ennå en jeep ting.......)
Tittel: Re: 2011 JK
Skrevet av: 77 golden eagleTi., 2,November,2010,00,29
Men gjerne automat neste gang.. ;D
Tittel: Re: 2011 JK
Skrevet av: madcap1973Ti., 2,November,2010,12,44
Sway Bar disconnect kun via en knapp???  :o
Tittel: Re: 2011 JK
Skrevet av: 77 golden eagleTi., 2,November,2010,17,26
Sway Bar disconnect kun via en knapp???  :o

Ja, dette kom med nye modellen JK i 2007, men kun på Rubicon.
Som sagt før, vi skulle hatt de samme avgiftene som de har i Sverige.