www.jeepclubnorway.no
Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: 77 golden eagle på Ti., 2,November,2010,00,16
-
Liker det nye interiøret, mere forseggjort :http://cgi.ebay.com/ebaymotors/11-JEEP-WRANGLER-RUBICON-4WD-NEW-FREE-SHIP-AIR-/350408393596?pt=US_Cars_Trucks&hash=item5195f7c37c (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/11-JEEP-WRANGLER-RUBICON-4WD-NEW-FREE-SHIP-AIR-/350408393596?pt=US_Cars_Trucks&hash=item5195f7c37c)
-
Enig
spessielt likte jeg sveiveruter ;D seriøst jeg ville heller hatt sveiveruter (ennå en jeep ting.......)
-
Men gjerne automat neste gang.. ;D
-
Sway Bar disconnect kun via en knapp??? :o
-
Sway Bar disconnect kun via en knapp??? :o
Ja, dette kom med nye modellen JK i 2007, men kun på Rubicon.
Som sagt før, vi skulle hatt de samme avgiftene som de har i Sverige.