www.jeepclubnorway.no

Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: sten_morten på Ti.,19,Oktober,2010,20,00

Tittel: Jeep 1941- 1945 Prosjekt, "Nesten komplett bil", Ålgård
Skrevet av: sten_mortenTi.,19,Oktober,2010,20,00
(http://cache.finn.no/mmo/6/229/313/86_1615392237.jpg)

(http://cache.finn.no/mmo/6/229/313/86_873652508.jpg)

(http://cache.finn.no/mmo/6/229/313/86_-255991865.jpg)

Sitat
Beskrivelse:

Selges som delebil eller i deler. Mye bra deler nye og brukte. Nesten komplett bil.

Kopier Linken her:

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/3/default.asp?wwwalias=handelsplass&gid=127



Link:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22931386 

Tittel: Re: Jeep 1941- 1945 Prosjekt, "Nesten komplett bil", Ålgård
Skrevet av: overlandTo.,11,November,2010,19,12
Bilen har vært i Forsvaret, men aldri regget sivilt.  Så ble karrosseriet solg for seg, og resten er vel da å betrakte som "deler".
Tittel: Re: Jeep 1941- 1945 Prosjekt, "Nesten komplett bil", Ålgård
Skrevet av: StStFr.,12,November,2010,18,10
Noen som vet om/hvordan denne kan registreres? Kunne jo vært et prosjekt for vinteren....
Tittel: Re: Jeep 1941- 1945 Prosjekt, "Nesten komplett bil", Ålgård
Skrevet av: G503Lø.,13,November,2010,08,08
Noen som vet om/hvordan denne kan registreres? Kunne jo vært et prosjekt for vinteren....

Hei.
Om du ser nøye på de bildene vil du oppdage at det er en del deler fra andre produsenter..... En annen ting som er ganske viktig er akslene og de er ikke avbildet. De original kan være vanskelige å få tak på, så om du vurderer et slikt prosjekt bør du  lese deg opp på forhånd å ta med en ekspert på vising.
Det er UTROLIG mye å sette seg inn i for å få det riktig, så utgangspunktet bør være så bra som mulig. Jo mere "riktig" bilen er når den er ferdigstillt jo høyere er verdien.


Mvh Frank..
Tittel: Re: Jeep 1941- 1945 Prosjekt, "Nesten komplett bil", Ålgård
Skrevet av: StStLø.,13,November,2010,10,06
Takk for gode råd!

Trenger nok eksperthjelp ja. Jeg kunne nok ikke avsløre at det var deler fra flere produsenter. Godt å ha dette forumet siden jeg nå har fått så mye tid å fylle at jeg virkelig kan gå inn i stoffet - er jo ideelt at det er noe nytt å lære hver dag!