www.jeepclubnorway.no
Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: mac'ern på Ma.,18,Oktober,2010,20,55
-
;D ;D
Blir nesten ikke tøffere enn dette...
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24989260
-
stor artikkel i siste nummer av Mud & Snow.
-
Har gått som føljetong i M&S faktisk (klubborganet for HMK). Forstår ikke helt hvorfor noen vil selg noe slikt når de har lagt hele sjela si bilen, men vi er vel ikke like alle sammen... Tøff er den i alle fall, og ganske unik.
-
Følger antiluftskytset med? Har en kråke eller to jeg kunne tenke meg å bli kvitt..