www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: Moose på On.,13,Oktober,2010,22,53

Tittel: Mål på shims for carrier/pinion til d30 og d35
Skrevet av: MooseOn.,13,Oktober,2010,22,53
Hei. Skal i løpet av vinteren dreve om TJen til 4:56. I den forbindelse skulle jeg gjerne hatt  mål på indre og yttre diameter på shims for carrier og pinion. Dette gjelder både for fram og bakakselen. Vet selvfølgelig at disse er å få kjøpt hos forhandler men tenkte å prøve å få tak i noen uorginale som sikkert er billigere. Om noen har SKFnr (eller lignende) på pinionlagerne som sitter "nermest pinionhodet" er jeg også intresert i disse.
Tittel: Re: Mål på shims for carrier/pinion til d30 og d35
Skrevet av: MooseMa.,18,Oktober,2010,19,08
Ingen som vet noe om dette? Er det noen som har noen gamle yttre lagerbaner fra carrierlagere som kan gi meg ytterdiameteren da?
Tittel: Re: Mål på shims for carrier/pinion til d30 og d35
Skrevet av: OliverogfarMa.,18,Oktober,2010,19,10
Kan sjekke om jeg har kvar de gamle imorgen da sola lyser...
Tittel: Re: Mål på shims for carrier/pinion til d30 og d35
Skrevet av: OliverogfarTi.,19,Oktober,2010,11,06
Piniong lager D30: NTN 4T-HM88649PX1 nærmst piniong, 4T-M86649PX2 yttre lager
Piniong lager D35: NTN 4T-HM88610PX1 nærmst piniong, 4T-M86649PX2 yttre lager

Shims innre 35mm yttre 55mm til piniong.
till carierr så har jeg en hel eske du kan få for 200,-
Tittel: Re: Mål på shims for carrier/pinion til d30 og d35
Skrevet av: MooseTi.,19,Oktober,2010,18,04
Flott og takk for hjelpen ;D ;D. Jeg kjøper shimsene dine, send meg en SMS med kontonr, så setter jeg inn pengene og sender adressen.
Hilsen Erik
Tittel: Re: Mål på shims for carrier/pinion til d30 og d35
Skrevet av: MooseTi.,19,Oktober,2010,18,06
Glemte selvfølgelig å oppgi telefonnr. det er 40609108.
Tittel: Re: Mål på shims for carrier/pinion til d30 og d35
Skrevet av: OliverogfarTi.,19,Oktober,2010,19,44
fixer det imorgen.... har en hel arme med unger og natte nå ;D
Tittel: Re: Mål på shims for carrier/pinion til d30 og d35
Skrevet av: OliverogfarOn.,20,Oktober,2010,15,16
Du har PM