www.jeepclubnorway.no

Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: Skyjacker på To., 7,Oktober,2010,09,12

Tittel: Wrangler på tvangssalg på finn.no
Skrevet av: SkyjackerTo., 7,Oktober,2010,09,12
Ikke akkurat et smykke, men her kan man sikre seg en billig wrangler!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24775330
Tittel: Re: Wrangler på tvangssalg på finn.no
Skrevet av: JeepTo., 7,Oktober,2010,17,33
Tja.....billig.....Det er over 30 bilder som nesten alle viser skader. Biler under 50000 blir ikke testet.
Hvis du ikke vil kjøre rundt i noe som ser ut som en dass vil det koste mye å få den fin, samt at tilstand på motor / gear er ukjent.
Nei, denne ville ikke jeg satset på.

Kjøp denne i stedet...   http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24188648
(Den er ikke min, og jeg kjenner ikke eieren).
Denne ser strøken ut og er en del påkostet med riktige ting.
Tittel: Re: Wrangler på tvangssalg på finn.no
Skrevet av: MussaFr., 8,Oktober,2010,00,30
Den på tvangssalg ga vel ikke akkurat følelsen av at den var godt tatt vare på og vedlikeholt..  >:(
Tittel: Re: Wrangler på tvangssalg på finn.no
Skrevet av: AndyFr., 8,Oktober,2010,09,20
Mener jeg har sett denne på Frogner i Oslo tidligere. Tror den har hatt en eier siden ny, men har levd et ganske hardt liv. Så den senest i fjor sommer da den stod parkert flere dager i stri regn uten hardtop....
Tittel: Re: Wrangler på tvangssalg på finn.no
Skrevet av: JeepTi.,12,Oktober,2010,07,16
Solgt for 48000,-
+ 10% salær 4800,-
+ skyldig årsavgift 3040,-
+ påskilting 1200,-

= 57040,-     ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Tittel: Re: Wrangler på tvangssalg på finn.no
Skrevet av: AndyTi.,12,Oktober,2010,11,49
Å f.....! Det var dyrt for en bil som må påkostes omtrent tilsvarende....
Tittel: Re: Wrangler på tvangssalg på finn.no
Skrevet av: Stein-KTi.,12,Oktober,2010,13,08
Den var nok ikke eid av en entusiast eller noen med sans for å bevare bil nei.....
Tittel: Re: Wrangler på tvangssalg på finn.no
Skrevet av: HeepeejeepTi.,12,Oktober,2010,18,18
En TJ med 2,5L er ikke verdt å legge penger på uansett er min personlige mening.  ;) En undermotorisert sak med mye plast og personbilfølelse er ikke "en Jeep greie".
Tittel: Re: Wrangler på tvangssalg på finn.no
Skrevet av: G503Ti.,12,Oktober,2010,22,08
En TJ med 2,5L er ikke verdt å legge penger på uansett er min personlige mening.  ;) En undermotorisert sak med mye plast og personbilfølelse er ikke "en Jeep greie".

Min personlige mening er at det er jeep det er verdt å legge penger i....... :)
Eier selv en 97 model TJ med 2,5 liter og har hatt utrolig mange fine turer med den jeepen. Undermotorisert med 31" ....ja, uten tvil men det er fremdeles en utrolig morsom jeep å leke med. Den brukes til "alt" fra å være traktor, off roader, badebil, hyttebil, butikkbil og øvelskjøringsbil for de håpefulle. Kan ikke få rost den nok. Snill på bensin, behagelig på veien, billige deler, lett å håndtere osv.
Har hatt flere forskjellige jeeper tidligere som jeg samenligner med og har enda YJ med 4.0 liter (33" heving, body løft, ARB osv), Grand Cherokee V8,  2 x CJ-7 V8, 2 x CJ-2A og en hel del eldre jeeper. Kjører gjerne TJ`s og faktisk så har vi endt i noen små diskusjoner om morningen når vi alle har ønske om å kjøre den "lille" TJ`n  ::)
Tittel: Re: Wrangler på tvangssalg på finn.no
Skrevet av: kjetilTo.,14,Oktober,2010,20,45
Hmm jeg vil si at dette er ikke så gal pris. Den hadde jo vært perfekt for karroseri bytte.


Dvs.

Finn en tillsvaredene bil i 4.0 liter i utlandet. Har sett sånne helt ned i 50.000,- 

Bygg opp denne med det å du er langt unna det en orginal 4.0 ligger på brukt i Norge.
Tittel: Re: Wrangler på tvangssalg på finn.no
Skrevet av: simonFr.,15,Oktober,2010,11,08
Glem karosseribytte nu for tiden.  Det går ikke med mindre man har hatt en dramatisk skade.