www.jeepclubnorway.no

Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: madcap1973 på Fr.,24,September,2010,15,10

Tittel: 2008 Wrangler Rubicon på Finn
Skrevet av: madcap1973Fr.,24,September,2010,15,10
Den som hadde en haug med cash du  :P
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24538329&WT.synd_type=agent (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24538329&WT.synd_type=agent)

Rå!
Tittel: Re: 2008 Wrangler Rubicon på Finn
Skrevet av: abjornsenOn.,29,September,2010,10,11
Enormt rå ja :) Hvordan får en godkjent allt det utstyret som blir påmontert i statene. Kufanger, heving, dekk og felger. Kommer jo ikke med TUV papirer fra Statene.
Tittel: Re: 2008 Wrangler Rubicon på Finn
Skrevet av: sten_mortenOn.,29,September,2010,11,26
Den blir mest sannsynlig alldri godkjent
Tittel: Re: 2008 Wrangler Rubicon på Finn
Skrevet av: FrodeOn.,29,September,2010,19,07
Uansett må ombygging skje etter registrering i Norge.
Usikker på om man får bruke typegodkjenningen til BOS eller om den må registreres som bevaringsverdig.