www.jeepclubnorway.no
Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: madcap1973 på Fr.,24,September,2010,15,10
-
Den som hadde en haug med cash du :P
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24538329&WT.synd_type=agent (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24538329&WT.synd_type=agent)
Rå!
-
Enormt rå ja :) Hvordan får en godkjent allt det utstyret som blir påmontert i statene. Kufanger, heving, dekk og felger. Kommer jo ikke med TUV papirer fra Statene.
-
Den blir mest sannsynlig alldri godkjent
-
Uansett må ombygging skje etter registrering i Norge.
Usikker på om man får bruke typegodkjenningen til BOS eller om den må registreres som bevaringsverdig.