www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: jeger på Ti., 6,Mars,2007,22,09

Tittel: Savner kalender...
Skrevet av: jegerTi., 6,Mars,2007,22,09
betalte for en stund siden giro for medlemskapet i denne gjeve klubben  :D...men...savner kalenderen og det som evt følger med i dette medlemskapet. Noen som har noe kontroll på dette?
Tittel: Sv: Savner kalender...
Skrevet av: SverreTi., 6,Mars,2007,23,15
Det er vel neppe noen trøst, men det samme gjelder meg....
Tittel: Sv: Savner kalender...
Skrevet av: JeepsanOn., 7,Mars,2007,10,32
Fikk ingen i fjor så jeg håper jeg kommer med i trekningen i år..  ???