www.jeepclubnorway.no
Generell kategori => Generelt => Emne startet av: jeger på Ti., 6,Mars,2007,22,09
-
betalte for en stund siden giro for medlemskapet i denne gjeve klubben :D...men...savner kalenderen og det som evt følger med i dette medlemskapet. Noen som har noe kontroll på dette?
-
Det er vel neppe noen trøst, men det samme gjelder meg....
-
Fikk ingen i fjor så jeg håper jeg kommer med i trekningen i år.. ???