www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: Geir G K på Ma.,16,August,2010,21,23

Tittel: Gudskjelovdagen, godkjent heving og dekk!
Skrevet av: Geir G KMa.,16,August,2010,21,23
Da var bilen godkjent på trafikkstasjonen i Drammen,  2,5 " OME Heavy Duty og Asp Erle (Eagle Alloy)  felger med 32x11,5x15, Foruten TÜV papirer, foreviste jeg papirer på forstillingskontroll og speedometerdrev,  Veldig hyggelig mann fra BT, en kjapp kikk i papirer og en runde over og under bilen.  Og en time med papirarbeid og scanning av dokumenter,   så var bilen godkjent!  Gikk veldig greit! Bilde fra "pinebenken"!
Tittel: Re: Gudskjelovdagen, godkjent heving og dekk!
Skrevet av: Stein-KTi.,17,August,2010,08,34
Gratulerer!!

Det er bra å se at det går når mann har allt i orden. Man hører jo mange historier....
Tittel: Re: Gudskjelovdagen, godkjent heving og dekk!
Skrevet av: Geir G KTi.,17,August,2010,10,20
Takk for det!   Tenkte jeg måtte formidle litt positivt også når det gjelder BT!  ;D
Tittel: Re: Gudskjelovdagen, godkjent heving og dekk!
Skrevet av: provib@gmail.comTi.,17,August,2010,11,15
Utrolig bra!!!  Det er dete oppsettet jeg selv har å skal godkjenne når bilen snart er ferdig!   Så dette var godt å høre!!