www.jeepclubnorway.no
Modeller => TJ => Emne startet av: Geir G K på Ma.,16,August,2010,21,23
-
Da var bilen godkjent på trafikkstasjonen i Drammen, 2,5 " OME Heavy Duty og Asp Erle (Eagle Alloy) felger med 32x11,5x15, Foruten TÜV papirer, foreviste jeg papirer på forstillingskontroll og speedometerdrev, Veldig hyggelig mann fra BT, en kjapp kikk i papirer og en runde over og under bilen. Og en time med papirarbeid og scanning av dokumenter, så var bilen godkjent! Gikk veldig greit! Bilde fra "pinebenken"!
-
Gratulerer!!
Det er bra å se at det går når mann har allt i orden. Man hører jo mange historier....
-
Takk for det! Tenkte jeg måtte formidle litt positivt også når det gjelder BT! ;D
-
Utrolig bra!!! Det er dete oppsettet jeg selv har å skal godkjenne når bilen snart er ferdig! Så dette var godt å høre!!