www.jeepclubnorway.no

Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: Kristian på Ti.,10,August,2010,11,21

Tittel: Nå er det vinsjer på netthandelene igjen
Skrevet av: KristianTi.,10,August,2010,11,21
T-Max Maximum Off Road Recovery 12-volts vinsj med masse drakraft - 3629 kg! Med fjernkontroll. For bruk på motorkjøretøy, tilhenger, båthenger, osv. Fra T-Max' Outback-serie.

T-Max vinsj - 12 V vinsj for bruk på motorkjøretøy, tilhenger, båthenger osv. Bare fantasien begrenser bruken. God vinsj til den prisen du bestemmer... Med kraft (løftekraft) på 3629 kg drar du med denne vinsjen lett opp tyngre gjenstander.

Den råeste drakraften!
Den absolutt sterkeste!
Den mest kostnadseffektive!
Tåler sammenligning med alle vinsjer på verdensbasis...

Tekniske data:
Drakraft: 3629 kg
Hastighet: 2 m/min (maks belastning, 1 lag wire) - 6,8 m/min (uten belastning)
Girutvekslingsforhold: 235:1
Girspor: 3-spors planetgirkasse
Fjernkontroll med 3.7m ledning
Motor: 5,2 hk (3,8 kW) 12-volts serie
Bremsesystem: trommelbrems
Mål trommel: diameter: 63,5 mm, lengde: 244 mm
Kabel: 24 m, 8,1 mm diameter
Batteriledninger: 25 mm² x 72" (1,83m)
Mål: 552 (L) x 160 (B) x 218 (H) mm
Rulleklyss: 4-veis inkludert
Anbefalt batteri: 650 CCA minimum
Finish: mørk grå
Vekt: 36,5 kg

http://www.netthandelen.no/visProdukter.aspx?SokeType=1&ProdSokTekst=vinsj (http://www.netthandelen.no/visProdukter.aspx?SokeType=1&ProdSokTekst=vinsj)
Tittel: Re: Nå er det vinsjer på netthandelene igjen
Skrevet av: Dr.PlumboTi.,10,August,2010,23,47

Noen som har erfaring med disse winchene?
Tittel: Re: Nå er det vinsjer på netthandelene igjen
Skrevet av: FighterOn.,11,August,2010,00,17
Ikke kjempeerfaring, men funker fint til mitt bruk, spes. etter at jeg har byttet til 35kv.kabel til den. Vet flere i JCN som har en sånn montert på sin Jeep, så de har nok gjerne mer erfaring. Jeg tror ikke den er 3 ganger dårligere enn tilsvarende Warn. Fikk min for ca. kr.1900,- inkl. frakt.  ;D
Tittel: Re: Nå er det vinsjer på netthandelene igjen
Skrevet av: yeyeyeOn.,11,August,2010,00,26
Med T-max ja... Men en kan lure litt på netthandelen hær, for dette er ikke den samme vinsjen som jeg kjøpte fra de for en par-tre år siden. Samme styrke, men releboksen på min ser mye mere forseggjort og min har også trådløs fjernkontroll(anbefales). På alle de andre T-max vinsjer er det også klistermerker med påskriften T-Max på, ikke denne? Mulig den både er T-Max og eventuelt like bra, men synes det er rart de ikke gider hoste opp riktig bilde.
T-Maxen min har funket helt flott, ikke veldig mye brukt kansje, men den er godt testet);

Billig og i allefall greit):

Arild R
Tittel: Re: Nå er det vinsjer på netthandelene igjen
Skrevet av: HolmisOn.,11,August,2010,13,05
T-maxen de nå selger er IKKE den samme som tidligere.
Den de nå selger er en gammel modell som kun har styring med kabel, samt helt annet design.
I tillegg er dette ikke fra deres outback serie slik de antyder (Noe den forrige var).

Utrolig dårlig at bildene der vinsj er montert viser warn...

Men en helt grei vinsj . Billig.
Tittel: Re: Nå er det vinsjer på netthandelene igjen
Skrevet av: MadbutcherOn.,11,August,2010,13,51
jeg kjøpte en sånn en for et par mnd siden.. men har ikke prøvd den enda.. kunn åpnet esken å sett på den.. ser iallefall ok ut ;)

som sagt.. billig.. å holder helt sikkert til mitt hobby bruk ;D
Tittel: Re: Nå er det vinsjer på netthandelene igjen
Skrevet av: Dr.PlumboSø.,15,August,2010,17,47
Landet en sånn en til 1401,- (+ en formue i frakt...)

Holder sikkert i massevis til mitt bruk  :)
Tittel: Re: Nå er det vinsjer på netthandelene igjen
Skrevet av: Dr.PlumboTi.,17,August,2010,13,19
Noen som kan anbefale en festebrakett til en sånn vinsj?
Har alle vinsjer samme innfesting på vinsjplata eller er det forskjeller mellom modellene?

Ønsker at braketten er lavest mulig slik at vinsjen ikke dekker hele fronten  ::)

Thomas
Tittel: Re: Nå er det vinsjer på netthandelene igjen
Skrevet av: Geir G KTi.,17,August,2010,17,01
Spørs litt hva slags bil du skal ha det til,  TJ har jo feste til stabstaget foran grillen og da må vel vinsjfeste heves litt.  Ellers er det et hav av fester å velge i,  grei sak og sveise ett sjøl også.
Tittel: Re: Nå er det vinsjer på netthandelene igjen
Skrevet av: Dr.PlumboTi.,17,August,2010,17,32

Jeg har en CJ7 - men mangler et sveiseapparat  :P
Får søke litt rundt - mulig jeg kan få noen til å lage et.

Tittel: Re: Nå er det vinsjer på netthandelene igjen
Skrevet av: JeepOn.,18,August,2010,07,19
Jeg bruker et feste fra Biltema, på en YJ. Må moddes litt...
Tittel: Re: Nå er det vinsjer på netthandelene igjen
Skrevet av: HalvardOn.,18,August,2010,08,16
BGnor selger winchfeste til CJ7.
Husker ikke hva jeg ga, men var ikke så gæli tror jeg.
Tittel: Re: Nå er det vinsjer på netthandelene igjen
Skrevet av: yeyeyeOn.,18,August,2010,14,08

Jeg har en CJ7 - men mangler et sveiseapparat  :P
Får søke litt rundt - mulig jeg kan få noen til å lage et.



Vi skal nok få sveist sammen noe til deg om du ordner til slikt du vil ha det!
Tittel: Re: Nå er det vinsjer på netthandelene igjen
Skrevet av: sandviperFr.,27,August,2010,01,34
Noen som kan anbefale en festebrakett til en sånn vinsj?
Har alle vinsjer samme innfesting på vinsjplata eller er det forskjeller mellom modellene?

Ønsker at braketten er lavest mulig slik at vinsjen ikke dekker hele fronten  ::)

Thomas
Jeg har ei vinsjeplate til TJ tilsalgs passer sikkert YJ også?, se i salgs tråden.