www.jeepclubnorway.no

Modeller => TJ => Emne startet av: Moose på Lø.,31,Juli,2010,22,29

Tittel: Fusking
Skrevet av: MooseLø.,31,Juli,2010,22,29
Hei.Som ny TJ eier har jeg et spørsmål om fusking. Ser at mange har fuskeproblemer, men ikke de samme som jeg. Mitt problem er at i vanlig hastighet etter vei kjenner jeg at motoren fusker/drar litt "hakkete". Synes også at motoren drar dårlig på 4-5 gir. Har ingen problemer med tomgang eller starting. Har byttet plugger, tennkabler, fordelerlokk og rotor, og renset IAC en, men til ingen nytte.
Må legge til at det er en 2,5l som "bare" har gått 90000km. Forslag til "kurering" mottas med takk. ???
Tittel: Re: Fusking
Skrevet av: FagelundSø., 1,August,2010,20,29
Har du store hjul, så er det vanlig at det ikke drar i 4. og 5. gir!! da er kuren 4 liter :P
Tittel: Re: Fusking
Skrevet av: MooseSø., 1,August,2010,22,38
Hadde jeg enda hatt det. Nei den går på 225/75-15.
Tittel: Re: Fusking
Skrevet av: Tom-GTo.,12,August,2010,11,26
Sjekk/bytt O-ringer på injektorer. Drar falsk luft, ingen feilkode vises.
Tittel: Re: Fusking
Skrevet av: simonTo.,12,August,2010,15,31
Og det vanlige: TPS.
Tittel: Re: Fusking
Skrevet av: MooseSø.,15,August,2010,18,04
Takk for tips så langt. Skal prøves.