www.jeepclubnorway.no
Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: larseko på Fr.,16,Juli,2010,12,05
-
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23352653
Fin bil, men hva er greia med de to bensinpåfyllingslokkene??
-
Sier seg selv at denne bruker noe jævlig med bensin da ;) ;D
-
Brukes ved pitstop, en fyr (av tilfeldig valgt kjønn), med hver sin Jerrykanne på hver sin side av bilen. Kjapp, kjapp. På samme måte som du tanker opp en Leo. Bare at da er det 360 Jerrykanner.
-
Ser ut som om det er Cheva motor, og det rimer sikkert om det er TH 700 kasse. Denne har jo overdrive og skulle hjelpe bra på bensinforbruket. Synes også å skimte en Hydraboost. Litt HPD som svenskene sier, Hop Plockad Delar.....