www.jeepclubnorway.no

Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: larseko på Fr.,16,Juli,2010,12,05

Tittel: 1987 Grand Wagoneer
Skrevet av: larsekoFr.,16,Juli,2010,12,05
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23352653

Fin bil, men hva er greia med de to bensinpåfyllingslokkene??
Tittel: Re: 1987 Grand Wagoneer
Skrevet av: yeyeyeFr.,16,Juli,2010,15,03
Sier seg selv at denne bruker noe jævlig med bensin da ;) ;D
Tittel: Re: 1987 Grand Wagoneer
Skrevet av: simonFr.,16,Juli,2010,22,53
Brukes ved pitstop, en fyr (av tilfeldig valgt kjønn), med hver sin Jerrykanne på hver sin side av bilen.  Kjapp, kjapp.   På samme måte som du tanker opp en Leo.  Bare at da er det 360 Jerrykanner.
Tittel: Re: 1987 Grand Wagoneer
Skrevet av: overlandSø.,18,Juli,2010,20,31
Ser ut som om det er Cheva motor, og det rimer sikkert om det er TH 700 kasse.  Denne har jo overdrive og skulle hjelpe bra på bensinforbruket.  Synes også å skimte en Hydraboost.  Litt HPD som svenskene sier, Hop Plockad Delar.....