www.jeepclubnorway.no

Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: larseko på On., 7,Juli,2010,09,08

Tittel: 1988 Grand Wagoneer
Skrevet av: larsekoOn., 7,Juli,2010,09,08
Ser veldig strøken ut denne. Virker som om det er nye "trelister".

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23234574
Tittel: Re: 1988 Grand Wagoneer
Skrevet av: HeepeejeepOn., 7,Juli,2010,15,41
Er bla. nye decaler og trelister ja. ;)
Tittel: Re: 1988 Grand Wagoneer
Skrevet av: larsekoTo., 8,Juli,2010,09,38
Hehe, ser bra ut. Du som har gjort det? Har nettopp handlet inn nye "trelister" fra BJ's offroad selv, virker som en plundrete jobb som krever mye tålmodighet og en stø hånd med varmluftpistolen... Legger merke til at de nye listene er en del smalere enn de gamle, men når en ser på denne wag'en, ser det helt veldig bra ut (bedre for å være ærlig).

Fin-fin bil.