www.jeepclubnorway.no
Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Jeep på To.,22,Februar,2007,18,29
-
Jeg ser at vi i skrivende stund har blitt 299 brukere her på forumet og det er ikke dårlig. Jeg håper alle betaler klubbens meget moderate medlemskontingent slik at vi også i fremtiden har råd å drifte siden, og ikke minst betale redaktøren 8).
-
Ja og gode redaktører som jobber gratis er jammen ikke lett å finne heller....... ;D
-
Og der var vi 300 stk. Den heldige er registrert som "stjerna". Og vi gratulerer!!!!!
-
hadde med glede betalt kontigent jeg, men ingen giro........ hint hint..............
-
hadde med glede betalt kontigent jeg, men ingen giro........ hint hint..............
Send mail hit innmelding@jeepclubnorway.no og etterspør giro
-
...sorry to say, men vi mangler også en giro...... mailer sendt!
Flere som ikke har mottat kalender forresten, det er god damn 1.mars på torsdag,
så på tide!
:-[
-
Som Rudi så pedagogisk forklarte det, så kan vi altså betale uten giro:
http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php?topic=519.0
-
vet det simon, men det var vel ikke helt det som var poenget...
-får være litt tolmodige, skjønner det er mye å administrere for en og to personer.
Kathrine