www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Jeep på To.,22,Februar,2007,18,29

Tittel: 299 and counting.....
Skrevet av: JeepTo.,22,Februar,2007,18,29
Jeg ser at vi i skrivende stund har blitt 299 brukere her på forumet og det er ikke dårlig. Jeg håper alle betaler klubbens meget moderate medlemskontingent slik at vi også i fremtiden har råd å drifte siden, og ikke minst betale redaktøren 8).
Tittel: Sv: 299 and counting.....
Skrevet av: Turbo.TJTo.,22,Februar,2007,20,30
Ja og gode redaktører som jobber gratis er jammen ikke lett å finne heller....... ;D
Tittel: Sv: 299 and counting.....
Skrevet av: JeepTo.,22,Februar,2007,22,02
Og der var vi 300 stk. Den heldige er registrert som "stjerna". Og vi gratulerer!!!!!
Tittel: Sv: 299 and counting.....
Skrevet av: kjetilMa.,26,Februar,2007,17,56
hadde med glede betalt kontigent jeg, men ingen  giro........  hint hint..............
Tittel: Sv: 299 and counting.....
Skrevet av: JeepMa.,26,Februar,2007,18,40
hadde med glede betalt kontigent jeg, men ingen  giro........  hint hint..............
Send mail hit innmelding@jeepclubnorway.no   og etterspør giro
Tittel: Sv: 299 and counting.....
Skrevet av: wranglerMa.,26,Februar,2007,21,48
...sorry to say, men vi mangler også en giro...... mailer sendt!
Flere som ikke har mottat kalender forresten, det er god damn 1.mars på torsdag,
så på tide!

  :-[
Tittel: Sv: 299 and counting.....
Skrevet av: simonTi.,27,Februar,2007,09,13
Som Rudi så pedagogisk forklarte det, så kan vi altså betale uten giro:

http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php?topic=519.0
Tittel: Sv: 299 and counting.....
Skrevet av: wranglerTi.,27,Februar,2007,16,58
vet det simon, men det var vel ikke helt det som var poenget...
-får være litt tolmodige, skjønner det er mye å administrere for en og to personer.

Kathrine