www.jeepclubnorway.no

Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: Sverre på Ma.,10,Mai,2010,14,13

Tittel: Feit Rubicon
Skrevet av: SverreMa.,10,Mai,2010,14,13
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22288324
Tittel: Re: Feit Rubicon
Skrevet av: SverreMa.,10,Mai,2010,14,14
Hadde bare det j&=)%# pengetreet begynt å vokse...
Tittel: Re: Feit Rubicon
Skrevet av: NeowulfMa.,10,Mai,2010,15,30
tror ikke den blir solgt med det første  ;D

Man skal aldri si aldri,men blir den solgt tror jeg vi ser en ganske bra todørs jk på forumet hær ikke så lenge etter den er solgt.
Tittel: Re: Feit Rubicon
Skrevet av: karlson@epost.noMa.,10,Mai,2010,19,25
Skikkelig kul bil, ja  8)

Men jeg tviler på at jeg ville ha brukt så mye penger på en firedørs.
En Wrangler skal være liten med to dører. Den nye har mistet litt av sjela si på en måte mener jeg. Den er sikkert minst like tøff og alt det der, men det er nå liksom noe som er feil. Også har den jo diesel motor da. Fysj og fy...... høres ut som en traktor jo!

Hadde jeg hatt en formue å bruke på bil er denne klart å foretrekke etter min smak ;D
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22220435

Vi vanlige dødelige må nok vente til glisa har blitt en 10-12 år gamle før det kan nytte å tenke på en JK.
Ja, jeg vet at firedørsen fåes som varebil men da får jeg bare med meg halvparten av ungene mine  :'(

Godt at smaken er som baken.......