www.jeepclubnorway.no
Kjøp - Salg - Byttes => Finn, Autodb, ebay, etc. => Emne startet av: 77 golden eagle på To., 6,Mai,2010,00,13
-
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22220435 (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22220435)
...før avgifter :o :o :o
-
:o Snadder bil..... men prisen er jo galskap... Takk Stoltenberg! :'(
-
Dem får vel ikke solgt den til den prisen der vel... dette må jo være dyrere enn å ta en direkte fra USA....
Hadde jeg hatt nok penger skulle jeg gjerne hatt den...
-
Jeg er jo mest spent på om den lar seg registrere uten å bygges ned.
Får man bruke typegodkjenningen som Bertel bruker, eller må bilen enkeltgodkjennes og dermed bli bevaringsverdig (§1.15)?
Har forresten Bertel typegodkjenning på JK?
Litt rart at de ikke pressenterer den ferdig godkjent? Hvem kjøper en bil til 700k uten å vite om den blir godkjent? Og gidder noen å kjøpe en bil til den prisen å ta jobben med registrering selv??