www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Golden Eagle på Sø.,18,Februar,2007,23,23

Tittel: Rally Norway, vel blåst!
Skrevet av: Golden EagleSø.,18,Februar,2007,23,23
Etter en fantastisk helg med fartsfylte tv-bilder fra Hedmark og Oppland må vi stille oss i rekkene og gratulere dem som har stått på for å gjennomføre det flotte arrangementet.

Klubbmedlem Trygve O. Schjerpen hadde en sentral rolle i arrangementet og jeg vil sende en hilsen til han og alle andre som har stelt i stand denne fartsfesten.

Vel Blåst!!
Tittel: Sv: Rally Norway, vel blåst!
Skrevet av: wranglerTi.,20,Februar,2007,10,45
Sikkert et kjempebra arrangement live. Helt tragisk for
alle oss som ville følge med på tv...Nesten ingen bilder fra kjøring i løypene,
kun intervjuer i mellom heatene. Skikkelig trist at det ble så dårlig vær sånn at helekopteret ikke fikk
filmet seansene.

Kathrine


Tittel: Sv: Rally Norway, vel blåst!
Skrevet av: JeepOn.,21,Februar,2007,19,33
Sikkert et kjempebra arrangement live.
Ja, det var det. Du skulle nok tatt deg en tur ;)
Tittel: Sv: Rally Norway, vel blåst!
Skrevet av: Turbo.TJTo.,22,Februar,2007,16,27
HVA...... Har det vært Rally i Norge................Hmmmmmm... ???
Tittel: Sv: Rally Norway, vel blåst!
Skrevet av: CJ-7 golden eagleTo.,22,Februar,2007,20,28
Ja du veet, litt øst for Bergen...hehe :D
Tittel: Sv: Rally Norway, vel blåst!
Skrevet av: SverreTo.,22,Februar,2007,22,41
Til de som lurer; det var skikelig kos å stå ute i skogen og grille pølser når WRC-gutta raste forbi i 150  ;D Håper virkelig dette blir et fast arrangement!
Tittel: Sv: Rally Norway, vel blåst!
Skrevet av: Turbo.TJTo.,22,Februar,2007,23,02
Kan jo kansje få til noe lignende på Rena når vi blåser rundt på grusveiene i 30++ Og da med saftis istedenfor pølser på termos. :)
Tittel: Sv: Rally Norway, vel blåst!
Skrevet av: eivindbpFr., 2,Mars,2007,23,40
Hva skal jeg si som ble tilbudt å reise på vakt der på overtid, - men prioriterte å skru sammen den svarte rusthaugen? :o