www.jeepclubnorway.no
Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Buhund på On.,14,Februar,2007,12,11
-
Har noen av dere med 4 liter prøvd en "vassere" kam? Hvordan funka det i tilfelle??
Mvh Odd Buhund.
-
Husker JP (http://www.jpmagazine.com/) hadde en artikkel ang kam bytte i 4L.
Mener de skrev at vis en skulle gjøre en(1) ting som ga mest effekt og bedre bunndrag, så var det nemmelig kambytte.
Vet ikke om det var denne storryen men står da en del om kambytte i 4L her:
Choosing the Best Cam for Your Jeep (http://www.jpmagazine.com/techarticles/5433_choosing_jeep_cam//)
JP har flere andre gode Tech Articles (http://www.jpmagazine.com/techarticles//)
-
Takk skal du ha :-)