www.jeepclubnorway.no
Treff & turer => Andre treff & turer => Emne startet av: G503 på On.,17,Mars,2010,10,56
-
http://offroaderskattilstorp.se/?page_id=3
-
Så ikke noe dato der.
Er det 9. Juli det starter? Mener å ha hørt det tidligere... Det krasjer for min del :(
-
Så ikke noe dato der.
Ikke vær så pirkete a, juli får holde det... sett av alle helgene.
-
Jeg er åpen som bare det, men kusina mi er så jævli pirkete på det bryllupet hun skal ha i Italia... ::)
-
Kättilstorps Träffen 9-11/7 2010
-
Link til bilder fra treffet i 2009 ;D
http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,4668.0.html (http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,4668.0.html)
-
Vi drar 8) kjøre sammen?
-
Siden vi allerede er på treff i Sverige helgen før, kan det hende at vi møter dere direkte der nede eller et sted på veien...
Vi får se. Kult blir det uansett!
-
Siden vi allerede er på treff i Sverige helgen før, kan det hende at vi møter dere direkte der nede eller et sted på veien...
Vi får se. Kult blir det uansett!
Er det jeeptreff helgen før også?
-
Tror treffet det snakkes om her er 2 uker før Kattilstorp,men det er jo fint med lang ferie i broder landet 8)
Vel, det er delte meninger om datoer, men litt lenger opp i denne tråden står det;
"Kättilstorps Träffen 9-11/7 2010"
Siden "Treff 1" er 2-4 Juli blir det bare en uke til 9-11/7 etter min tidsregning. Da vi så på dette tidligere trodde vi at Kättilstorp var 16-18/7,
og det ble vel 2 uker.
-
;D HERLIG!
Takk til alle de som var med for en fantastisk tur. 8)