www.jeepclubnorway.no

Treff & turer => Andre treff & turer => Emne startet av: G503 på On.,17,Mars,2010,10,56

Tittel: Noen som har tenkt seg til Kattilstorp i 2010?
Skrevet av: G503On.,17,Mars,2010,10,56
http://offroaderskattilstorp.se/?page_id=3
Tittel: Re: Noen som har tenkt seg til Kattilstorp i 2010?
Skrevet av: HalvardOn.,17,Mars,2010,11,39
Så ikke noe dato der.
Er det 9. Juli det starter? Mener å ha hørt det tidligere... Det krasjer for min del  :(
Tittel: Re: Noen som har tenkt seg til Kattilstorp i 2010?
Skrevet av: CJ-7On.,17,Mars,2010,13,09
Så ikke noe dato der.
Ikke vær så pirkete a, juli får holde det... sett av alle helgene.
Tittel: Re: Noen som har tenkt seg til Kattilstorp i 2010?
Skrevet av: HalvardOn.,17,Mars,2010,15,03
Jeg er åpen som bare det, men kusina mi er så jævli pirkete på det bryllupet hun skal ha i Italia...  ::)
Tittel: Re: Noen som har tenkt seg til Kattilstorp i 2010?
Skrevet av: G503To.,18,Mars,2010,13,49
Kättilstorps Träffen 9-11/7 2010
Tittel: Re: Noen som har tenkt seg til Kattilstorp i 2010?
Skrevet av: G503To.,18,Mars,2010,13,53
Link til bilder fra treffet i 2009 ;D
http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,4668.0.html (http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,4668.0.html)
Tittel: Re: Noen som har tenkt seg til Kattilstorp i 2010?
Skrevet av: hovdenSø.,21,Mars,2010,17,37
Vi drar  8) kjøre sammen?
Tittel: Re: Noen som har tenkt seg til Kattilstorp i 2010?
Skrevet av: wranglerMa.,22,Mars,2010,13,16
Siden vi allerede er på treff i Sverige helgen før, kan det hende at vi møter dere direkte der nede eller et sted på veien...
Vi får se. Kult blir det uansett!
Tittel: Re: Noen som har tenkt seg til Kattilstorp i 2010?
Skrevet av: G503On.,24,Mars,2010,20,13
Siden vi allerede er på treff i Sverige helgen før, kan det hende at vi møter dere direkte der nede eller et sted på veien...
Vi får se. Kult blir det uansett!

Er det jeeptreff helgen før også?
Tittel: Re: Noen som har tenkt seg til Kattilstorp i 2010?
Skrevet av: JeepTo.,25,Mars,2010,11,34
Tror treffet det snakkes om her er 2 uker før Kattilstorp,men det er jo fint med lang ferie i broder landet 8)
Vel, det er delte meninger om datoer, men litt lenger opp i denne tråden står det;

"Kättilstorps Träffen 9-11/7 2010"

Siden "Treff 1" er 2-4 Juli blir det bare en uke til 9-11/7 etter min tidsregning. Da vi så på dette tidligere trodde vi at Kättilstorp var 16-18/7,
og det ble vel 2 uker.
Tittel: Re: Noen som har tenkt seg til Kattilstorp i 2010?
Skrevet av: G503Ma.,12,Juli,2010,09,38
 ;D HERLIG!
Takk til alle de som var med for en fantastisk tur.  8)