www.jeepclubnorway.no
Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Turbo.TJ på On., 7,Februar,2007,22,30
-
Ja da er jeg ikke lenger eier av Norges(kansje verdens) eneste 97 TJ TURBO IC. Derfor velger jeg å trekke ut mitt gode gamle brukernavn Turbo TJ. Og har tatt det frykteligt spennende brukernavn 360. Dette fordi,er hva som skal slepe min slanke kropp rundt i skog og mark... Takker for meg,og velkommen til "nye" meg... :)
-
Et mye mer freskt nic, skal nok få døpt deg på gol ;) :o
-
en epoke er over....
Vet eg ikkje e helt me for tiden, men ble han solgt "as is" med alle godsaker?
Og fikk du en vetig pris?
Regner vel med det siden den ble solgt.
Trist men leit...
-
Ja jeg "gleder" meg til å bli døpt på Gol Petter. Håper bare at jeg har bil å kjøre med der oppe.må vist ta meg selv i nakken å få fart på 7`eren........... ;)
-
360 er det livvidden etter jul, skostørrelsen eller ..... ;D ;D
-
Grattis!
-
Jeg måtte ta vekk bildet og,men hadde ikke noe fornuftig bilde av 7`eren.Så da ble det "gutten" i mitt liv... Han får duge foreløpig..
-
Har du fått solgt TJ`en din nå?
Hvem kjøpte den? fremdeles å se i Bergen? fikk du grei pris for den?
-
Den ruller på Kalandseid i fremtiden. Pris.Hmmmmmmm..... :)