www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Turbo.TJ på On., 7,Februar,2007,22,30

Tittel: Ikke Turbo TJ lenger.
Skrevet av: Turbo.TJOn., 7,Februar,2007,22,30
Ja da er jeg ikke lenger eier av Norges(kansje verdens) eneste 97 TJ TURBO IC. Derfor velger jeg å trekke ut mitt gode gamle brukernavn Turbo TJ. Og har tatt det frykteligt spennende brukernavn 360. Dette fordi,er hva som skal slepe min slanke kropp rundt i skog og mark... Takker for meg,og velkommen til "nye" meg... :)
Tittel: Sv: Ikke Turbo TJ lenger.
Skrevet av: CJ-7To., 8,Februar,2007,08,55
Et mye mer freskt nic, skal nok få døpt deg på gol  ;)  :o
Tittel: Sv: Ikke Turbo TJ lenger.
Skrevet av: RudiTo., 8,Februar,2007,13,30
en epoke er over....
Vet eg ikkje e helt me for tiden, men ble han solgt "as is" med alle godsaker?

Og fikk du en vetig pris?
Regner vel med det siden den ble solgt.


Trist men leit...
Tittel: Sv: Ikke Turbo TJ lenger.
Skrevet av: Turbo.TJTo., 8,Februar,2007,18,06
Ja jeg "gleder" meg til å bli døpt på Gol Petter. Håper bare at jeg har bil å kjøre med der oppe.må vist ta meg selv i nakken å få fart på 7`eren........... ;)
Tittel: Sv: Ikke Turbo TJ lenger.
Skrevet av: Golden EagleTo., 8,Februar,2007,18,25
360 er det livvidden etter jul, skostørrelsen eller ..... ;D ;D
Tittel: Sv: Ikke Turbo TJ lenger.
Skrevet av: JeepTo., 8,Februar,2007,19,50
Grattis!
Tittel: Sv: Ikke Turbo TJ lenger.
Skrevet av: Turbo.TJTo., 8,Februar,2007,22,05
Jeg måtte ta vekk bildet og,men hadde ikke noe fornuftig bilde av 7`eren.Så da ble det "gutten" i mitt liv... Han får duge foreløpig..
Tittel: Sv: Ikke Turbo TJ lenger.
Skrevet av: SkyjackerOn.,14,Februar,2007,14,31
Har du fått solgt TJ`en din nå?

Hvem kjøpte den? fremdeles å se i Bergen? fikk du grei pris for den?
Tittel: Sv: Ikke Turbo TJ lenger.
Skrevet av: Turbo.TJOn.,14,Februar,2007,22,35
Den ruller på Kalandseid i fremtiden. Pris.Hmmmmmmm..... :)