www.jeepclubnorway.no
Modeller => CJ => Emne startet av: Nico på To.,23,Juli,2009,23,37
-
(http://i179.photobucket.com/albums/w295/olaf-inge/25.jpg)
(http://i179.photobucket.com/albums/w295/olaf-inge/cj7-1.jpg)
-
NICE!
Gøy å se nok en full restaurert CJ 8)
-
Den var grisefin Nico!
Tut og kjør.
Teddy
-
Feit skyss !
Gratulerer men "ny" bil
-
reint og ryddig,gratulerer med "ny" bil,eneste problemet er at jeg også får lyst på en slik bil også..
-
Flott repotasje i 4wd :)
Gratulerer med flott CJ
-
Flott repotasje i 4wd :)
Link?
-
Utrolig flott CJ du har laget deg Nico. Flott reportasje i 4wd også. Likte motorrommet ;D
Og takk for sist forresten ;)
-
ja jeg er godt fornøyd selv , ble nesten slik jeg hadde tenkt meg hehehehehehe. Deilig sommerbil , må bare få sommer her i landet igjen :-) Å takk for sist ja S. ;D