www.jeepclubnorway.no

Modeller => CJ => Emne startet av: Nico på To.,23,Juli,2009,23,37

Tittel: min bil
Skrevet av: NicoTo.,23,Juli,2009,23,37
(http://i179.photobucket.com/albums/w295/olaf-inge/25.jpg)
(http://i179.photobucket.com/albums/w295/olaf-inge/cj7-1.jpg)
Tittel: Re: min bil
Skrevet av: CJ-7Fr.,24,Juli,2009,08,43
NICE! 

Gøy å se nok en full restaurert CJ  8)
Tittel: Re: min bil
Skrevet av: TeddyFr.,24,Juli,2009,09,45
Den var grisefin Nico!

Tut og kjør.

Teddy
Tittel: Re: min bil
Skrevet av: HolmisFr.,24,Juli,2009,11,20
Feit skyss !

Gratulerer men "ny" bil
Tittel: Re: min bil
Skrevet av: xjrebelFr.,24,Juli,2009,19,56
reint og ryddig,gratulerer med "ny" bil,eneste problemet er at jeg også får lyst på en slik bil også..
Tittel: Re: min bil
Skrevet av: sten_mortenMa.,27,Juli,2009,01,06
Flott repotasje i 4wd :)

Gratulerer med flott CJ
Tittel: Re: min bil
Skrevet av: Jan-ErikMa.,27,Juli,2009,18,33
Flott repotasje i 4wd :)

Link?
Tittel: Re: min bil
Skrevet av: sivrtOn., 5,August,2009,08,52
Utrolig flott CJ du har laget deg Nico. Flott reportasje i 4wd også. Likte motorrommet ;D

Og takk for sist forresten ;)
Tittel: Re: min bil
Skrevet av: NicoFr., 7,August,2009,22,04
ja jeg er godt fornøyd selv , ble nesten slik jeg hadde tenkt meg hehehehehehe. Deilig sommerbil , må bare få sommer her i landet igjen :-) Å takk for sist ja S. ;D