www.jeepclubnorway.no
Treff & turer => Andre treff & turer => Emne startet av: simon på Ma.,15,Januar,2007,20,19
-
Noen som vet når neste TT arrangeres noen steder ?
-
Ser ikke ut som NAFmror har oppdatert sin aktivitetsliste angående 2007.
Men kan tyde på at det er vanlig kjøring på Herstua lørdag 20 jan.?
Klippet fra Nafmror:
Kjøring: Hver 3. lørdag i mnd. på Herstua Sandtak.
http://go.to/nafmror
-
TT lørdag 24.02.07 på Herstua se her: http://www.offroad.no/forum/index.php?showtopic=73894&st=0
-
Noen som vet når neste TT er ?