www.jeepclubnorway.no
Modeller => TJ => Emne startet av: Herman Hille på To.,30,April,2009,11,43
-
Noen som har denne på lager i Norge?
(http://www.quadratec.com/Assets/Images/35964/35964-md.jpg)
http://www.quadratec.com/products/11122_02_07.htm
-
Jeg har ikke ;)
Har du hørt med Bg nor? Hvis ikke de har på lager bestiller de fra USA og da er vente tiden den samme som om du bestiller sjøl fra Quadratec. Prisen er nok også det samme eller billigere.
-
Med et lite forbehold tror jeg at jeg har en slik liggende,får ikke sjekket før sent i kveld.
-
Hadde vært kjempefint om du kunne sett.. Kan du ikke ringe meg hvis du finner noe, så kunne vi kommet frem til en avtale hvis det er aktuelt..Herman, 47083737..
-
Letet en liten time nå i kveld,litt vel fullt i garasjen.
Er alene hjemme med barna i morgen, men skal prøve å fortsette.
Haster det?
-
Jeg har softtop så bilen regner ikke bort, men klar for bikini snart :)
-
Kan det være denne du er på utkikk etter?