www.jeepclubnorway.no
Modeller => YJ => Emne startet av: øddis på On.,29,April,2009,21,56
-
Hei.
Var hos BT i dag og viste bilen for å få den omregga til personbil.
De kunne ikke finne rammenummer der de mente det skulle sitte.
Fikk mangel lapp på bilen, å må vise igjen.
Har fått noen tips om plassering, men har ikke funnet noe nummer.
Har skrapt etter det ved venstre forhjul og høyre bakhjul.
Er det noen som vet med sikkerhet hvor det sitter så er jeg takknemlig..
mvh Trond Egil
-
Det er nok bare å begynne å lete... Sjekk denne tråden:
http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,1362.0.html
-
Takk for tipset.
Det ender vel med at man må skrape det meste av ramma.
Surt da man akkurat har hatt på ny understellsmasse.
-
Fant rammenummeret i dag etter å ha snakket med en som jobbet i Møller i 20 år.
Han var veldig klar på dette. Nummeret er innslått i rammevang. Høyre side under passasjer dør :)
Dette stemte å jeg fant det på 1 min.