www.jeepclubnorway.no

Modeller => YJ => Emne startet av: mortenn på On.,22,April,2009,16,06

Tittel: Godkjent frontfanger til yj 95
Skrevet av: mortennOn.,22,April,2009,16,06
 ;D
fikk godkjent 3' heving og 33 dekk idag. MEN hadde en dobbel rør frontfanger med bøyle som ikke gikk igjennom. Har en måned på meg til å fremskaffe papirer eller finne frem til noe som kan godkjennes.

Er det noen som vet om hvordan jeg kan finne en løsning på dette problemet?
Tittel: Sv: Godkjent frontfanger til yj 95
Skrevet av: KjartOn.,22,April,2009,16,22
Jeg har snakket med Teknisk avd. hos Amcar om dette, og det han sier har du ikke TUV eller andre anbefalingsapirer er det egentlig bare å sette tilbake den gamle støtfangeren, og få den godkjent.

Jeg må gjøre det samme når min YJ skal inn, jeg har warn fangere foran og bak, kjøpt i norge uten TUV dessverre.

Jeg har beholdt min gamle fanger, som jeg skal sette på iløpet av ett par måneder, og du kan gjerne låne den hvis du ikke har en original selv da!

mvh
Kjartan
holder til i oslo
Tittel: Sv: Godkjent frontfanger til yj 95
Skrevet av: FagelundOn.,22,April,2009,19,25
Skjedde det samme for meg, blir til å sette på orginal fanger ::)
Tittel: Sv: Godkjent frontfanger til yj 95
Skrevet av: mortennOn.,22,April,2009,20,50
Hei og takk for svar. fikk desverre det svaret jeg var redd for. Jeg låner gjerne orginalfangeren. Hvis du kunne være snill å sende en sms til 90628436 så tar jeg kontakt.

mvh
Morten
Tittel: Sv: Godkjent frontfanger til yj 95
Skrevet av: renegadeOn.,22,April,2009,21,58
;D
fikk godkjent 3' heving og 33 dekk idag. MEN hadde en dobbel rør frontfanger med bøyle som ikke gikk igjennom. Har en måned på meg til å fremskaffe papirer eller finne frem til noe som kan godkjennes.

Er det noen som vet om hvordan jeg kan finne en løsning på dette problemet?

Dette må være Norges desidert høyeste, godkjente YJ !!!
Selv 44" blir smått på en slik bil.

3' er omtrent 90 cm... <smil>

Beklager, klarte ikke å la være...

Forøvrig: gratulere så mye, huk på orginalfangeren, så er saken i orden...
Tittel: Sv: Godkjent frontfanger til yj 95
Skrevet av: sandviperTi.,12,Mai,2009,20,18
hehe`og " er ikke helt det samme nei.

Gratulerer med godkjent bil

Hvilket hevesett er det du har på?