www.jeepclubnorway.no

Lokallag => Trøndelag => Emne startet av: jeger på Sø.,19,April,2009,20,26

Tittel: VÅRMØNSTRING 21 MAI CITY SYD
Skrevet av: jegerSø.,19,April,2009,20,26
Den 21 mai er det duket for Amcars vårmønstring på City Syd. Vi planlegger å stille med et godt utvalg av Jeep og håper på stort fremøte. Flest mulig utgaver og modeller gjør at vi kan stille en bra stand og gjøre oss bemerket. Vi får mest sannsynlig låne en ny JK av Nardo bil, så om det finnes noen i andre enden av historien (kriger) som kan stille hadde det vært fint.

Dette vil foregå fra ca 09 til uttpå ettermiddagen en gang så vi får planlegge slik at vi har folk tilstede der hele dagen.

Rune, har du en layout av nyere type flyers/infoskriv om avd vår som kan benyttes?

Still opp!
Tittel: Sv: VÅRMØNSTRING 21 MAI CITY SYD
Skrevet av: jp7rOn.,22,April,2009,20,53
Hei Geir Morten,
Nei dårlig med flyers men jeg mener de i Bergen hadde laget en som de skulle sende ut til lokalkontaktene mulig Morten Kolstad da ?
Hvis ikke kan v i ta kontakt med de og evt få ei PDF/adobe fil slik at vi kan skrive ut selv?
Kan sende dem en mail jeg.
Mvh Rune
Tittel: Sv: VÅRMØNSTRING 21 MAI CITY SYD
Skrevet av: yeyeyeOn.,22,April,2009,22,21
Vi kan jo begynne å telle opp modeler som stiller også!

Jeg stiller med TJ`n som er hevet 5" og triller på 35", skulle vel egentlig hatt med den andre som er orginal også, men i litt for mye deler enda vært fall.

Geir M stiller vel med YJ`n med steike fine felger til da vil jeg tro????

JK fra Nardo....

Steinar snakket om å kansje få lånt med en kriger, var det ikke? OM ikke noen stiller med det selv da.
 
Vi mangler noen modeler enda gutter, hva stiller dere med?

AR
Tittel: Sv: VÅRMØNSTRING 21 MAI CITY SYD
Skrevet av: JeepCJ7-85On.,22,April,2009,23,08
Jeg stiller med "Last of a great breed"  ;)

...CJ7
Tittel: Sv: VÅRMØNSTRING 21 MAI CITY SYD
Skrevet av: jegerFr.,24,April,2009,22,35
Stiller med "The best of the first breed" jeg ja, og YJ`n har mest sannsynlig nye tøffler og steike fine felger ja  :)
Vi får prates om organiseringen av mønstringen den 13 mai.
Tittel: Re: VÅRMØNSTRING 21 MAI CITY SYD
Skrevet av: jegerTi.,19,Mai,2009,07,33
HUSK VÅRMØNSTRINGEN PÅ TORSDAG! Det vil være folk der fra ca 0830 og utover for å rigge til stand. Steinar er på saken ang ny JK og kriger. Jeg tar med "flagg" og flyers.
Ting som er kjekt og ha er klær for all slags vær, stol å sitte på og som vanlig godt humør  :)
Møt opp med bilen så tidlig som mulig da det blir trangt om plassen utover dagen. Vi ordner internt med å ha folk til stede under hele utstillingen, så det vil være mulighet til å gjøre andre ting for de som trenger det.