www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: thaugen på On., 8,April,2009,21,02

Tittel: Høyde Wrangler?
Skrevet av: thaugenOn., 8,April,2009,21,02
Skal til å bygge garasje og vil beregne høyden på den etter Wrangler, har noen lyst å måle hvor høy jeepen er med feks 33"/35" og feks 4" heving?

Har ikke lyst å ha bilene på utsiden...

Tor Inge
Tittel: Sv: Høyde Wrangler?
Skrevet av: FrodeOn., 8,April,2009,21,10
Jeg har reknet ut at min blir 202.5cm med 35" og 4+1" løft.

Dvs at det du beskriver blir ca 200cm

Tittel: Sv: Høyde Wrangler?
Skrevet av: BrorHundTo., 9,April,2009,00,53
Med Jeep og 2" syken burde enhver ny garasje oppføres med plass til minst 37" og 4" + 3" BL...
Tittel: Sv: Høyde Wrangler?
Skrevet av: Jan-ErikTo., 9,April,2009,11,46
Min TJ er ca. 205cm. 4" + 2" + 35".
Tittel: Sv: Høyde Wrangler?
Skrevet av: thaugenTo., 9,April,2009,12,53
Takker for svar!

Skal bygge om en carport på 40 kvm til dobbel garasje på ca 50-55 kvm men var i tvil om høyden holdt, men det ser bra ut. Da blir det kanskje mulighet for å få ny-restaurert Jeep på veien neste vår!
Tittel: Sv: Høyde Wrangler?
Skrevet av: Stein-KLø.,11,April,2009,09,28
Min måler 211cm til toppen av Soft top bøyla på midten. Med Hardtop måler den 207cm. ( 4+2" på 36" )