www.jeepclubnorway.no
Generell kategori => Generelt => Emne startet av: thaugen på On., 8,April,2009,21,02
-
Skal til å bygge garasje og vil beregne høyden på den etter Wrangler, har noen lyst å måle hvor høy jeepen er med feks 33"/35" og feks 4" heving?
Har ikke lyst å ha bilene på utsiden...
Tor Inge
-
Jeg har reknet ut at min blir 202.5cm med 35" og 4+1" løft.
Dvs at det du beskriver blir ca 200cm
-
Med Jeep og 2" syken burde enhver ny garasje oppføres med plass til minst 37" og 4" + 3" BL...
-
Min TJ er ca. 205cm. 4" + 2" + 35".
-
Takker for svar!
Skal bygge om en carport på 40 kvm til dobbel garasje på ca 50-55 kvm men var i tvil om høyden holdt, men det ser bra ut. Da blir det kanskje mulighet for å få ny-restaurert Jeep på veien neste vår!
-
Min måler 211cm til toppen av Soft top bøyla på midten. Med Hardtop måler den 207cm. ( 4+2" på 36" )