www.jeepclubnorway.no
Generell kategori => Generelt => Emne startet av: samuraj-jack på Ma.,30,Mars,2009,18,27
-
Når blir kalenderene sendt ut? Synes jeg leste noe om at lokallagene skulle dele ut, men det er jo ikke noe lokallag her i Tromsø.
-
Hei,
er du en av våre betalende medlemmer som ikke har fått kalender så send meg en pm så skal jeg fikse en opp til deg.. :)
-
Flott ;D. Har sendt PM, men er usikker på om dataen virka ordentlig. Gi beskjed hvis du ikke fikk den.