www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: Jan-Erik på To.,26,Mars,2009,10,29

Tittel: Bilhenger i Oslo området
Skrevet av: Jan-ErikTo.,26,Mars,2009,10,29
Hallois,

Jeg skal levere Scrambler balja til sandblåsing, sveising og grunning neste torsdag. Jeg skulle egentlig til Gol i helgen, og har en bilhenger der som jeg tenkte å ta med meg. Men, nå kan jeg ikke dra til Gol alikevel, og lurte på om noen i Oslo området har en henger jeg kunne lånt fra onsdag til torsdag? Stein har en henger jeg kan låne, men den er gigantisk, så det hadde vært bedre med en litt mer normal størrelse:)
Tittel: Sv: Bilhenger i Oslo området
Skrevet av: CJ-7To.,26,Mars,2009,13,31
Statoil  ;)
Tittel: Sv: Bilhenger i Oslo området
Skrevet av: Jan-ErikTo.,26,Mars,2009,14,07
Statoil  ;)

Ja, jeg vet... Men greit om noen hadde hatt en å låne bort gratis nå i disse finans-krise-dager...
Tittel: Sv: Bilhenger i Oslo området
Skrevet av: KjartTo.,26,Mars,2009,14,29
Jeg har en vanlig varetilhenger som du kan låne, men den er antagligvis for liten

se http://www.gaupen.no/Default.asp?WCI=ViewNews&WCE=436&DGI=148

den har kassemål 115x193 med høyde 35cm med bremser

Den står på Bygdøy i Oslo, med noen dana akslinger i for øyeblikket!

mvh
Kjartan
92 66 50 17
Tittel: Sv: Bilhenger i Oslo området
Skrevet av: FrodeTo.,26,Mars,2009,14,52
Statoil  ;)

Ja, jeg vet... Men greit om noen hadde hatt en å låne bort gratis nå i disse finans-krise-dager...

Hehe.. Det er pga gniere som deg at vi vi har finanskrise...   ;D ;D Skal verden komme seg ut av myra må du være ditt ansvar bevisst og bruke penger som om du hadde egen seddelpresse..
Tittel: Sv: Bilhenger i Oslo området
Skrevet av: Jan-ErikTo.,26,Mars,2009,15,27
Statoil  ;)

Ja, jeg vet... Men greit om noen hadde hatt en å låne bort gratis nå i disse finans-krise-dager...

Hehe.. Det er pga gniere som deg at vi vi har finanskrise...   ;D ;D Skal verden komme seg ut av myra må du være ditt ansvar bevisst og bruke penger som om du hadde egen seddelpresse..

Heheh... ja, ikke sant... Vel, etter å ha pusset opp bad og kjøkken føler jeg at jeg har gjort mitt for å få økonomien på gli igjen!!!  :P For tro meg, kunne bygget noen heftige Jeep'er for den regninga...
Tittel: Sv: Bilhenger i Oslo området
Skrevet av: Jan-ErikTo.,26,Mars,2009,15,28
Jeg har en vanlig varetilhenger som du kan låne, men den er antagligvis for liten

se http://www.gaupen.no/Default.asp?WCI=ViewNews&WCE=436&DGI=148

den har kassemål 115x193 med høyde 35cm med bremser

Den står på Bygdøy i Oslo, med noen dana akslinger i for øyeblikket!

mvh
Kjartan
92 66 50 17

Hjertelig takk for tilbudet, men den er nok desverre for liten.
Tittel: Sv: Bilhenger i Oslo området
Skrevet av: Jan-ErikFr.,27,Mars,2009,09,05
Da ser det ut til at jeg drar innom Gol alikevel for å hente hengeren der. Dersom det ikke blir noe av, så har jeg fått låne en annen henger rett ved der jeg bor. Takker for svar.

Forresten, om noen føler en sterk trang til å hjelpe meg i garasjen på onsdag kveld, er dere hjertelig velkommen ;D Trenger hjelp til å løfte balja av, og på henger. Ta evt svar i garasje-tråden min.