www.jeepclubnorway.no

Generell kategori => Generelt => Emne startet av: provib@gmail.com på Lø.,21,Mars,2009,10,15

Tittel: dollaren stuper
Skrevet av: provib@gmail.comLø.,21,Mars,2009,10,15
Dollaren stuper folkens. blir billigere å handle over dammen da.
Dagens kurs.  21.03.09=

 1.00 USD   
=
6.37440 NOK
Tittel: Sv: dollaren stuper
Skrevet av: JeepLø.,21,Mars,2009,21,22
Og gjett om 4 stykker som reiser til Moab 2. April er glad for det. 8)