www.jeepclubnorway.no
Modeller => YJ => Emne startet av: kRRistian på Ma., 2,Mars,2009,19,18
-
Noen som vet?
http://www.offroad.no/snitz/uploaded/glasmurf/20.08.05.22.1.JPG
http://www.offroad.no/snitz/uploaded/glasmurf/Wrangler1.JPG
-
De tre innerste tommene er hjemmemekk, de ytterste 6" ser ut som Warn ( ikke spesialist på YJ )...
-
http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,2661.0.html
-
Hvor får en kjøpt dette "sylofon" og er det noe annet som anbefales?
Du har jo laget skjermer selv Stein_k, var det samme stoffet du brukte?
-
Jeg brukte Divinycell H100. Allt for dyrt material, men jeg hadde noe liggende fra et båtprosjekt. Du kan bruke det meste som er stivt og hardt nok. Eksempelvis Styrofoam ( blå isoelringsplater for bygg ) eller annet som enkelt kan kuttes og helst slipes/sparkles.
-
De ytterste 6" er Xenon.
-
Hehe, jeg tipper at de innerste 2" er hjemmemekk og at de ytterste 7" er warn. ;)
-
Hvor får en kjøpt dette "sylofon" og er det noe annet som anbefales?
Dette får du kjøpt hos din nærmeste byggevareforhandler. Det er rett og sett markplater. :P
Hehe, jeg tipper at de innerste 2" er hjemmemekk og at de ytterste 7" er warn.
Nesten ;)hehe, innerst er det faktisk 3" hjemmemekk og ytterst er det 6" Xenon!! ;D