www.jeepclubnorway.no

Modeller => YJ => Emne startet av: kRRistian på Ma., 2,Mars,2009,19,18

Tittel: Hvilke skjermer er dette?
Skrevet av: kRRistianMa., 2,Mars,2009,19,18
Noen som vet?

http://www.offroad.no/snitz/uploaded/glasmurf/20.08.05.22.1.JPG
http://www.offroad.no/snitz/uploaded/glasmurf/Wrangler1.JPG
Tittel: Sv: Hvilke skjermer er dette?
Skrevet av: Stein-KMa., 2,Mars,2009,19,52
De tre innerste tommene er hjemmemekk, de ytterste 6" ser ut som Warn ( ikke spesialist på YJ )...
Tittel: Sv: Hvilke skjermer er dette?
Skrevet av: sten_mortenMa., 2,Mars,2009,20,38
http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,2661.0.html
Tittel: Sv: Hvilke skjermer er dette?
Skrevet av: kRRistianMa., 2,Mars,2009,22,31
Hvor får en kjøpt dette "sylofon" og er det noe annet som anbefales?
Du har jo laget skjermer selv Stein_k, var det samme stoffet du brukte?
Tittel: Sv: Hvilke skjermer er dette?
Skrevet av: Stein-KMa., 2,Mars,2009,22,36
Jeg brukte Divinycell H100. Allt for dyrt material, men jeg hadde noe liggende fra et båtprosjekt. Du kan bruke det meste som er stivt og hardt nok. Eksempelvis Styrofoam ( blå isoelringsplater for bygg ) eller annet som enkelt kan kuttes og helst slipes/sparkles.
Tittel: Sv: Hvilke skjermer er dette?
Skrevet av: HeepeejeepTi., 3,Mars,2009,09,23
De ytterste 6" er Xenon.
Tittel: Sv: Hvilke skjermer er dette?
Skrevet av: WrangsterTi., 3,Mars,2009,16,19
Hehe, jeg tipper at de innerste 2" er hjemmemekk og at de ytterste 7" er warn. ;)
Tittel: Sv: Hvilke skjermer er dette?
Skrevet av: FagelundOn., 4,Mars,2009,19,28
Sitat
Hvor får en kjøpt dette "sylofon" og er det noe annet som anbefales?

Dette får du kjøpt hos din nærmeste byggevareforhandler. Det er  rett og sett markplater.  :P

Sitat
Hehe, jeg tipper at de innerste 2" er hjemmemekk og at de ytterste 7" er warn.

Nesten ;)hehe, innerst er det faktisk 3" hjemmemekk og ytterst er det 6" Xenon!! ;D