www.jeepclubnorway.no
Modeller => TJ => Emne startet av: Herman Hille på Ti.,18,November,2008,21,04
-
Dette var en stilig løsning for de som må ha ekstra boks oppå dashbordet for brytere til sperrer og vinsj osv.
(http://i49.photobucket.com/albums/f289/imran300zxt/SEMA%2008/IMG_3157.jpg)
-
Jeg prøvde å lage en slik i aluminium en gang. Men fant ut at man på en eller annen måte må prøve å blende luftuttaket bak den ventilen du ønsker å bruke. Ellers så står den å pøser på med varmluft på kontaktene. Ellers så er ideen egentlig kjempekul.